stadia
یحیی رحیمی

گوگل می گوید قیمت بازی های Stadia مشابه کنسول های دیگر خواهد بود

یحیی رحیمی 8 تیر 1398 بدون دیدگاه
587 بازدید

پلتفرم آنلاین Stadia مدتی است که توسط کمپانی گوگل معرفی شده است و این غول فناوری نیز اهداف بلندپروازانه ای برای آن در نظر گرفته است و می خواهد مستقیما وارد رقابت با سونی و مایکروسافت شود. برای استفاده از این سرویس نیازی به سخت افزار ندارید و می توانید با اتصال اینترنت وصل شوید و سپس بازی کنید که البته زیرساخت اینترنت خوبی نیز نیاز دارد.

گوگل هنوز مشخص نکرده است که قیمت بازی های Stadia چقدر باشد اما اخیرا گفته است که انتظار ندارد قیمت این بازی ها از بقیه کنسول هایی مانند PS4 و Xbox One بیشتر باشد. این موضوع مهمی در زمینه سرویس های آنلاین مبتنی بر عضویت است. هر کسی که می خواهد از ماه نوامبر وارد اعضای این سرویس شود، لازم است که ماهانه 10 دلار بپردازد و به نظر می رسد که این جدا از حق بازی هاست.

به معنی دیگر اینکه شما هم برای سرویس پول پرداخت خواهید کرد و هم برای بازی که می خواهید تجربه کنید. فیل هریسون که رئیس بخش Stadia است در این مورد گفته است که باور ندارد بازی های این پلتفرم ارزان تر از بقیه باشند. هریسون برای جذب مشتری گفته است که بازیکنان با خرید یک بازی، روی هر دستگاهی که می خواهند به آن دسترسی خواهند داشت و انعطاف زیادی در این مورد وجود دارد. به همین دلیل باور ندارد که بازی های Stadia باید ارزان تر از بقیه باشند. او در این مورد گفت:

این ناشر یا توسعه دهنده است که کنترل قیمت بازی را در دست دارد. برای من سخت است که بگویم قیمت ها الان به چه شکلی خواهند بود؛ اما واضح است که از قیمت های مشابه در بازار نیز آگاه هستیم.

Google Stadia قرار است در تاریخ 19 نوامبر در دسترس قرار گیرد و در ابتدا نیز در دسترس کاربران چندین کشور مشخص خواهد بود. قول داده شده است که کیفیت 4K با استریم 60 فریم بر ثانیه و صدای 5.1 در اختیار کاربران باشد و باید دید که تا چه حدی این عمی خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.