دانلود بازی Monster Jam Steel Titans برای PC
دانلود بازی Monster Jam Steel Titans برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Monster Jam Steel Titans برای PC

پارسی گیم 10 تیر 1398 بدون دیدگاه
6,068 بازدید

دانلود بازی Monster Jam Steel Titans برای کامپیوتر

آمریکایی‌ها آدم‌های عجیب‌وغریبی هستند و فرهنگ خاص خودشان رادارند. چه مسابقات ماشین‌رانی NASCAR و چه پیتزاهای خاص خودشان و البته عشق بی‌حدوحساب به تفنگ و سلاح؛ مانند بقیه، ماشین‌های عظیم با تایرهای دو برابر قد یک انسان نیز از علاقه‌مندی‌های آن‌هاست و هیچ جای دنیا مشابه این اتومبیل‌های عظیم پیدا نمی‌شود. همه ما بارها مسابقات این غول‌ها را در تلویزیون یا اینترنت مشاهده کرده‌ایم و دلمان خواسته که یک‌بار سوار چنین چیزی شویم. خب اگر آرزویتان این است، Monster Jam Steel Titans دقیقاً برای شما ساخته‌شده است. این بازی ابتدا برای کنسول PlayStation 2 عرضه شد و حالا راه خود را به سال 2019 بازکرده است و با پنجمین نسخه از بازی روبه‌رو هستیم و Rainbow Studios مانند همیشه گل کاشته است و بازی فوق‌العاده را ارائه داده است.

شاید برایتان جالب باشد که ژانر ماشین‌های غولآسا برای 25 سال است که وجود دارد و در این مدت تفاوت زیادی در محتوای این بازی‌ها شاهد نبوده‌ایم. Monster Jam Steel Titans در ابتدا یک محیط بزرگ برای تمرین در اختیارتان قرار می‌دهد و می‌توانید هرچقدر دلتان بخواهد گاز دهید و از روی موانع مختلف بپرید و این ماشین غول‌آسا را به هوا بپرانید. از بخش‌های مختلف بازی می‌توان به حالت Career اشاره کرد که می‌توانید از صفر شروع کنید و با شرکت در مسابقات مختلف، راه خود را به سمت مقام اول بازکنید. مودهای مختلف دیگری مانند حالا آزاد وجود دارند که هر چه دل‌تنگتان بخواهد را می‌توانید در محیط بازی اجرا کنید و با شنیدن صدای موتور غول‌آسای این کامیون‌ها کیف کنید.

سروکله زدن با این غول‌ها کمی سخت‌تر از راندن پراید است و باید واقعاً فیزیک آن‌ها را درک کنید و ممکن است کمی در دور زدن‌ها مشکل داشته باشید. حرکات نمایشی بخشی است که نمی‌توان به این آسانی از این ژانر جدا کرد و اولین دفعه که با آن ماشین غول، پشتک می‌زنید، برای همیشه در ذهنتان حک خواهد شد. البته دقت کنید که قبل از آن به‌خوبی دور بگیرید که سرعت مهم‌ترین مسئله در زمینه حرکات نمایشی است و مبادا یک‌دفعه پخش زمین شوید و باعث خنده حضار شوید. گرافیک بازی در نوع خودش قابل‌قبول است و موسیقی راک دهه 50 آمریکا نیز یار شفیق شما در هنگام پشتک زدن و گرفتن امتیاز است.

Monster Jam Steel Titans تجربه‌ای جالب از راندن ماشین‌های غول‌آسا را ارائه داده است و ساعات مفرحی برای شما خواهد ساخت. اگر به این تایر گنده های خفن علاقه دارید، این بازی قطعاً شمارا به هیجان خواهد آورد.

در ادامه برای دانلود بازی Monster Jam Steel Titans با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows 7/8/10 64-bit
Processor: AMD / Intel dual core with 2.5 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Intel HD 530 or Geforce GTX 460 or Radeon HD 6670 with 2 GB of VRAM or equivalents
DirectX: Version 11
Storage: 13 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Microsoft Windows 7/8/10 64-bit
Processor: AMD / Intel Quad Core with 3.0 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 970 or Radeon R9 390 with 4 GB of VRAM or equivalents
DirectX: Version 11
Storage: 13 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Collect Gunpla parts with friends, and make the ultimate Gundam! Defeat your enemies with your Gunpla model, collect their parts, and use them to make and battle with your own custom Gundam in this all-new Gunpla action game! All’s fair in love and Gunpla parts in Monster Jam Steel Titans?! Power is everything at this school, and the evil Laplace Nest team rules from on high. Do you have what it takes to bring order to the school and peace to the girls’ hearts?!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.8 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.