پارسی گیم

دانلود بازی Omen of Sorrow برای PC

پارسی گیم 5 تیر 1398 21 دیدگاه
17,890 بازدید

دانلود بازی Omen of Sorrow برای کامپیوتر

بارها ممکن است که اسم سینماهای 5 بعدی را شنیده باشید و با خود گفته باشید اینجا دیگر کجای دنیاست؟ اگر این برایتان عجیب است باید بگوییم که امروز با Omen of Sorrow روبه‌رو هستید که یک بازی مبارزه‌ای 2 و نیم بعدی است! از غول گرفته تا کرم گرگ و هر موجود افسانه‌ای و عجیب‌وغریبی که حتی در تصور شما نیز نمی‌گنجد رو به روی شما قرار می‌گیرد و باید با برق شمشیر خوشگلتان آن‌ها را به جهنم بفرستید. یکی از تاریک‌ترین دخمه‌هایی که می‌توانید تصور کنید را در نظر بگیرید و حالا یک سری موجودات کله خراب نیز مقابل شما قرارگرفته‌اند. استودیو AOne Games تلاش زیادی برای این بازی به خرج داده است و SOEDESCO نیز آن را انحصاراً برای PlayStation 4 و سایر پلتفرم ها منتشر کرده است.

Omen of Sorrow در یک‌کلام بازی مبارزه‌ای است که شباهت زیادی به سری بازی های Mortal Kombat دارد. بخش داستانی و مولتی پلیر فوق‌العاده‌ای در نظر گرفته‌شده است و داستان نیز پیرامون تمام شخصیت‌هاست. بازی تنها به‌صورت تک نفره دنبال نمی‌شود و می‌توان یک‌کله گنده نیز همراه خود به این جهنم واقعی برد و در مقابل حملات موجودات موذی و خیالی دفاع کرد. توسعه‌دهندگان خلاقیت جالبی به خرج داده‌اند و بسته به نوع مبارزه شما، در آخر کمک خاصی به شما خواهد شد. برای نمونه اگر در طول مبارزه تنها به دفاع بپردازید و در آخر اوضاع خراب شود و به زمین بیفتید، دیگر هر نوع قابلیتی که دارید را از دست می‌دهید و بالاخره مزه دفاع کردن را خواهید چشید و برعکس آن نیز اتفاق خواهد افتاد.

Omen of Sorrow یک بازی مبارزه‌ای معمولی نیست و باید خوب آن را یاد بگیرید و برای همین حالت تمرینی را حتماً انجام دهید و به شما مکان ایستادن برای دفاع و حمله را یاد خواهد داد. بخش آنلاین جذابیت خاص خود را دارد و با حریف‌های سرسختی روبه‌رو خواهید شد که هیجان را تا آخرین حد ممکن بالا خواهد برد. گیم پلی بازی فوق‌العاده روان و درگیر کننده است و همچنین شخصیت‌های مختلفی نیز برای سبک‌های متفاوت حاضر هستند و دنیای فوق‌العاده‌ای را ارائه کرده‌اند. قرار نیست روبه روی حریفان آسانی مانند Tekken 7 قرار بگیرید و یک چالش عجیب پیش روی شماست و باید از شمشیر تا هر چه دستتان می‌رسد را برای کشتن حریف به کار بگیرید.

ممکن است بازی‌های مبارزه‌ای مختلفی را تجربه کرده باشید اما این‌یکی متفاوت‌تر از هر چیزی است که تابه‌حال دیده‌اید و باید همت کنید و موجودات عجیب‌وغریب را به زمین بزنید. آماده یک مبارزه حرفه‌ای هستید؟ این گوی و این میدان!

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: WINDOWS® 7, 8, 8.1, 10 (64-bit)
Processor: Intel Core i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960

سیستم پیشنهادی :

OS: WINDOWS® 7, 8, 8.1, 10 (64-bit)
Processor: Intel Core i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Omen of Sorrow is a classic 2D, four-button fighting game, with Unreal Engine 4-powered graphics, a cast of characters inspired by classical horror, fantasy and mythology, and a battle system designed from the ground up to leverage player skill, rather than stats or random chance, featuring deep combat mechanics that favor movement and spacing over tight execution to provide an engaging experience for pros and newcomers alike!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.22 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.3 از میانگین رای 7 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 21 دیدگاه
  • Avatar

    alireza

    مهمان

    سلام چگونه باید دسته بازی رو فعال کنیم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ,pdn

    مهمان

    باید پارت ها رو دانلود کنم؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 21 دیدگاه