gears 5
یحیی رحیمی

Gears 5 دارای Season Pass نخواهد بود، DLC مپ ها رایگان خواهد بود

یحیی رحیمی 2 تیر 1398 بدون دیدگاه
775 بازدید

در نمایشگاه E3 2019 شاهد حضور بازی Gears 5 بودیم و مایکروسافت و استودیو The Coalition اطلاعات بیشتری را در مورد عرضه بازی Gears 5 در اختیار ما قرار دادند. قرار است که این بازی امسال به بازارها عرضه شود و به تازگی نیز اطلاعات بیشتری از آن منتشر شده است و به نظر Season Pass نخواهد داشت.

در پست جدید وب سایت رسمی Gears 5 گفته شده است که بخش مولتی پلیر این بازی دارای Season Pass نخواهد بود و همچنین تمامی DLC مپ ها نیز نیز که قرار است بعد از عرضه بازی در دسترس قرار گیرند، کاملا مجانی خواهند بود و می توان در هر دو حالت خصوصی و عمومی به تجربه آن‌ها پرداخت. معمولا کمپانی های دیگر این نوع DLC ها را به صورت پولی در اختیار بازیکن قرار می دهند و این تصمیم به نفع گیمر گرفته شده است.

فراتر از آن اینکه Gear Pack ها نیز در Gears 5 وجود ندارند و خبری از جوایز RNG نیز نیست. به جای آن اگر به خرید یک سری آیتم بپردازید، تنها کافی است که به فروشگاه اصلی داخل بازی بروید و آن چیزی که می خواهید را دقیق خریداری کنید و دیگر در جعبه هایی به همراه یک سری هدایا نیست و یک آیتم به تنهایی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

در دنیایی که بازی های آنلاین راه خود را با Season Pass و Loot Box ها و دیگر انواع سرویس های ضد مشتری جدا کرده اند، عجیب نیست که Gears 5 به این راه رفته باشد و سران استودیو The Coalition تصمیم جالبی گرفته اند. عدم وجود سیزن پس در بازی به خود استودیو در بلند مدت کمک خواهد کرد و به این شکل نیز پیشرفت در بازی کند تر خواهد بود و بازیکنان را مجبور خواهد کرد تا روزهای بیشتری را برای رسیدن به سطح بالاتر صرف کنند.

قرار است که Gears 5 در تاریخ 10 سپتامبر برای کنسول Xbox One و رایانه های شخصی عرضه شود. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.