xbox-one-controller
یحیی رحیمی

Xbox Scarlett تنها دارای یک مدل خواهد بود؛ عرضه نسخه قوی تر لغو شد

یحیی رحیمی 2 تیر 1398 بدون دیدگاه
587 بازدید

شایعات در ماه های پیش حاکی از آن بوده است که مایکروسافت به دنبال توسعه و ساخت دو مدل از نسل بعدی کنسول هایش است. چیزی که به نام پروژه Scarlett می شناسیم، در ابتدا دو کنسول با اسم رمزهای Anaconda و Lockhart بود و قرار بود که نسخه Anaconda نیز بسیار قدرتمند و فراتر از نسل حاضر باشد. مایکروسافت در کنفرانس 2019 خود در مورد نسل بعدی Xbox صحبت کرد و به نظر می رسد که تنها شاهد عرضه یک سخت افزار باشیم.

فیل اسپسنر در کنفرانس پارسال از لفظ جمع کنسول ها استفاده کرده بود و امسال اما لفظ جمع را برداشته بود و به نظر تنها شاهد عرضه یک Xbox خواهیم بود. اپنسر در گفتگو با Business Insider گفته است که پارسال از واژه کنسول ها استفاده کرده است و منظور او اما Xbox One S All-Digital و Scarlett بوده است و صحبتی از دو مدل برای نسل بعدی نشده است.

اگر دقت کنیم، حرف او منطقی است و مایکروسافت همین دو کنسول را در دست توسعه داشته است. گزارش ها حاکی از آن است که از ابتدا قرار بود دو کنسول تحت اسم Project Scarlett ساخته شوند اما همه چیز به یک باره تغییر یافته است و دلیل آن نیز سختی کار توسعه دهندگان در توسعه بازی هایشان برای چندین سخت افزار مختلف بوده است و کار راحتی نیست که برای چندین مدل مختلف، بازی تولید کرد.

همچنین مایکروسافت از قیمت تمام شده آن نیز هراس داشته است و افراد بالارتبه این کمپانی، باور داشتند که این کنسول مشتری زیادی نخواهد داشت. به همین دلیل تمرکز روی توسعه یک کنسول منعطف شده است و توسعه دومی با کد Anaconda کنار رفته است. این موضوع ممکن است تا سال آینده نیز تغییراتی داشته باشد و باید دید که چه در پیش ماست. نظر شما چیست؟

منبع: Dual Shockers

Youtube Par30Game
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.