Phil-Spencer
یحیی رحیمی

فیل اسپنسر از احتمال انتشار بازی‌های انحصاری مایکروسافت روی دیگر پلتفرم‌ها می‌گوید

یحیی رحیمی 31 خرداد 1398 بدون دیدگاه
741 بازدید

بخش Xbox کمپانی مایکروسافت زیر نظر فیل اسپنسر رشد زیادی داشته است و جالب است که در مورد بازی های انحصاری نیز دید جالبی پیدا کرده است. جدیدا بازی های انحصاری Xbox برای PC نیز منتشر می شوند و حتی قرار است چندتایی از آن‌ها روی فروشگاه استیم نیز منتشر شود. اما آیا قرار است که بازی های مایکروسافت را روی دیگر پلتفرم ها نیز مشاهده کنیم؟

اخیرا فیل اسپنسر مصاحبه ای با وب سایت Kotaku داشته است و از او پرسیده شد که آیا بازی هایی مانند Halo یا Gears of War روی کنسول سونی و نینتندو نیز عرضه خواهند شد یا خیر. او البته این احتمال را رد کرد که خب عجیب نیست. او باور دارد که دنیا در حال تغییر است اما او می خواهد یک دستگاه جداگانه باشد که اکوسیستم مایکروسافت را روی خود اجرا کند. او در این مورد گفت:

Phil Spencerخود بازی ها برای افرادی که آن‌ها را تجربه می کنند بسیار اهمیت دارند، اما اینکه اطمینان حاصل کنید که یک اکوسیستم متصل شده به بازیکنان در اختیار دارید و اینکه بازیکنان فایل های ذخیره شان آنجا باشد و همچنین لیست دوستانشان و جوایزشان و از هر دستگاهی نیز به آن دسترسی داشته باشند؛ این بسیار مهم و حیاتی است. هیچ سیستم دیگری وجود ندارد که بتواند چنین کاری را امروز انجام دهد.

ما می توانیم Xbox Live را روی Switch داشته باشیم و جامعه های بازی را به هم وصل کنیم. تعداد زیادی فرانچایز داریم و آن را روی این سیستم به اشتراک گذاشته ایم اما در آخر من فکر می کنم که داشتن یک پلتفرم پایه و شخصی برای سالهای متمادی در خانه ها، برای ما بسیار مهم است و به تحقق این رویا ادامه می دهیم.

اسپنسر در ادامه از پروژه xCloud صحبت کرده است و این را به عنوان راهی برای رسیدن به بازارهای بزرگ می بیند. او در مورد بازار آفریقا و آسیا گفته است که:

ما می دانیم که اولین مشتریان xCloud کسانی هستند که یک کنسول Xbox دارند. ماه پیش در آفریقا بودم و تعداد زیادی Xbox در آنجا مشاهده نکردم. 1.2 میلیارد نفر در آفریقا زندگی می کنند و میانگین سن نیز 19 سال است، آن‌ها می دانند Fortnite چیست و همچنین Halo و Gears of War، اما هیچ دستگاهی برای بازی ندارند. به تعداد نصب PUBG Mobile در هند نگاه می اندازم و تعجب زده می شوم، 7 میلیارد نفر روی کره زمین هستند و من فکر می کنم که همه آن‌ها باید بازی های ویدیویی را تجربه کنند.

نظر شما در مورد صحبت های او چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.