NHL-20
یحیی رحیمی

بازی NHL 20 معرفی شد: حالت Eliminator با الهام از بتل رویال !

یحیی رحیمی 30 خرداد 1398 بدون دیدگاه
879 بازدید

مانند همیشه بازی جدید سری NHL در رویداد سالانه بازی معرفی شد. اسم این بازی جدید NHL 20 است و نسخه جدید نیز بازیکن هاکی قدیمی و خوش نامی به نام آستون متیوس از تیم تورنتو ماپل را روی کاور خود قرار داده است و همچنین تم بازی نیز به آبی و بنفش تغییر یافته است و بخش های جالبی نیز به آن اضافه شده اند.

NHL 20 مانند همیشه در ماه سپتامبر منتشر می شود و امسال نیز تاریخ 13 سپتامبر برای عرضه بازی در نظر گرفته شده است. در تریلر معرفی بازی نمی توان نکته خاصی مشاهده کرد اما در متنی که توسط تیم توسعه بازی منتشر شده است، می توان تغییرات جدید را مشاهده کرد.

NHL 19 بیشتر روی بخش مولتی پلیر و آنلاین بازی تمرکز داشت اما در نسخه بیستم، یک سری تغییرات در بخش گیم پلی را شاهد هستیم و برای نمونه مکانیسم ضربه زدن به توپ تغییر یافته است و همچنین دروازه بان نیز عملکرد بهتری پیدا کرده است. از تغییرات جدید می توان به اضافه شدن یک گزارش گر جدید اشاره کرد و همچنین جدول اعلام نتایج نیز طراحی تازه ای به خود دیده است.

حالت آنلاین World of CHEL نیز قرار است نقشه های جدید و ظاهر جدیدی به خود بگیرد و تغییرات خوبی را شاهد بوده است. تمام اینها به کنار، در NHL 20 حالت Eliminator اضافه شده است که یکی از جذاب ترین بخش های بازی است. این حالت تقریبا بتل رویال دنیای راگبی هاست و 81 بازیکن را به یک تورنمنت جالب می فرستد و بازیکنان باید سعی کنند که نفر آخر از میدان بیرون بیایند و همه را حذف کنند.

جالب است که NHL 20 نیز قرار است مانند FIFA حالت Squad Battle را دریافت کند و به طور کلی بازی هایی ورزشی که هر سال منتشر می شوند، تغییرات زیادی ندارند و بخش Eliminator قطعا می توان برای همه سرگرم کننده باشد. NHL 20 در تاریخ 13 سپتامبر برای کنسول های Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.