grand-theft-auto-san-andreas
یحیی رحیمی

نظر مدیرعامل Take-Two در مورد Backward Compatibility: از نظر من اهمیتی ندارد!

یحیی رحیمی 29 خرداد 1398 بدون دیدگاه
926 بازدید

قابلیت Backward Compatibility در نسل فعلی کنسول ها بسیار برجسته و مطرح شد و اینکه بتوان بازی های نسل های قبلی را روی کنسول جدید خود اجرا کرد، بسیار شگفت انگیز و جالب بود و افراد زیادی را به خود جلب کرد. مایکروسافت در این زمینه پیش تاز است و سونی البته قرار است از نسل بعدی، این قابلیت را اضافه کند. به نظر می رسد که این فناوری برای مدیرعامل کمپانی Take-Two اهمیت خاصی نداشته باشد.

قرار است که کنسول های نسل آینده مایکروسافت و سونی، هر دو دارای قابلیت Backward Compatibility باشند و حتی کنسول Xbox Scarlett، چهار نسل از بازی ها را اجرا می کند و پیشرفت خوبی نسبت به نسل های گذشته داشته است. به نظر می رسد که همه علاقه ای به این قابلیت ندارند و نظری دقیقا برعکس این را پیشه کرده اند. یکی از اهداف این فناوری آن است که ورود به نسل جدید آسان تر شود و بازاریابی خوبی برای کنسول های جدید است.

از آن سو، رئیس کمپانی بزرگ Take-Two به نام Strauss Zelnick علاقه ای به این فناوری ندارد و حتی آن را تاثیر گذار نیز نمی بیند. او اخیرا شروع به ارایه نظرات جنجالی کرده است و حتی همین دیروز گفته بود که اتحادیه های کارگری برای صنعت بازی های ویدیویی لازم نیست و هیچ فشاری روی کارمندان وجود ندارد و درآمد بازی سازان نیز بالاست. او در مورد قابلیت Backward Compatibility گفته است که:

من تاثیر زیادی از طرف آن نمی بینم. اما اگر تاثیر خاصی هم داشته باشد، از نظر بازاریابی و فروش چندان مثبت نخواهد بود. از نظر عملی، این(قابلیت) اهمیتی ندارد. ارتباطی به کار ما ندارد. نظرم این است که خب این چالش برانگیز است، مگر اینکه فردی از واقعا از قدیمی ها باشد و بخواهد دوباره بازی های PS2 را بازی کند. این واقعا موجود عجیبی است! این چیزی نیست که بیشتر بازیکنان به دنبالش هستند.
منظورم این است که آیا باید این گزینه را در دسترس قرار دهیم؟ صد در صد در آخر این کار را خواهیم کرد. برای نمونه فیلم های سیاه و سفید قدیمی نیز همه رنگی شده اند و می توانید فیلم های قدیمی را نیز به راحتی از سرویس های استریم پیدا کنید و 20 سال پیش پیدا کردن آن‌ها به این راحتی نبود. از سوی دیگر، اگر شما واقعا یک دوست دار فیلم باشید، ارزشش را دارد؛ اما چقدر از مردم فیلم های قدیمی را تماشا می کنند؟

نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.