chug splash fortnite
یحیی رحیمی

جزئیات آپدیت 9.30 بازی Fortnite منتشر شد: آیتمی جدید برای افزایش جان گروه!

یحیی رحیمی 28 خرداد 1398 بدون دیدگاه
551 بازدید

Epic Games تقریبا هر هفته یک آپدیت جدید برای بازی Fortnite منتشر می کند و به دلیل همین موضوع است که طرفداران زیادی پیدا کرده است و بازیکنان آن به رقمی عجیب رسیده است. در جدیدترین خبر، جزئیات آپدیت 9.30 بازی منتشر شده است و این آپدیت نیز چند ساعتی است روی کنسول های مختلف و رایانه های شخصی در دسترس دانلود قرار گرفته است.

بزرگ ترین تغییر این هفته Fortnite، اضافه شدن آیتمی به نام Chug Splash است که کاربرد جالبی دارد. با پرتاب این دستگاه به سمت دیگر بازیکنان، به جان آن‌ها افزوده می شود و به نوعی حالت هیلر را دارد و جان آن‌ها را بازیابی می کند. بعد از پرتاب این وسیله، مایعی مخصوص در منطقه ای کوچک پخش می شود و تمام بازیکنانی که در این محدوده قرار دارند، 20 جان یا شیلد دریافت خواهند کرد و واقعا آیتم جالب و کاربردی به نظر می رسد.

اگر مجروح باشید، 20 جان به شما اضافه می شود و در صورتی که خط جان شما نیز پر باشد، 20 شیلد دریافت خواهید کرد. جالب است که Chug Splash می تواند هم به دوست جان ببخشد و هم به دشمن و می تواند جذابیت بازی را اندکی بالا ببرد و بازیکنی که روی زمین افتاده است نیز با استفاده از آن به بازی برخواهد گشت. این آیتم در جعبه های اندکی وجود دارد و در بسته های دوتایی و اگر خیلی خوش شانس باشید، سه تایی منتشر خواهد شد.

سه مود مختلف نیز برای حالت بتل رویال در دسترس خواهد بود. یکی از این حالات، یک جدال دو نفره با تک تیر انداز است و مودهای دیگر حالت سه نفره را ارایه می دهند. در مود Solid Gold Squads نیز تعداد سلاح های افسانه ای افزایش یافته است و درگیری های جالبی را ارایه می دهد. تعدادی سلاح های متنوع مانند دینامیت و پیستول های دوگانه حذف شده اند و به نظر می رسد که کاربردی نداشته اند.

علاوه بر اینها اصلاحاتی ریز نیز در زمینه شات گان ها انجام شده است و باگ های زیادی نیز رفع شده است. می توانید همین الان آپدیت 9.30 بازی Fortnite را دریافت کنید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.