یحیی رحیمی

مدیرعامل Take-Two نیازی به ایجاد اتحادیه بین کمپانی های بازی سازی نمی بیند

یحیی رحیمی 28 خرداد 1398 بدون دیدگاه
589 بازدید

معمولا در مشاغل مختلف، یک سری اتحادیه های مختلف وجود دارند که به وضع کارمندان و کارگران توجه دارند و اجازه نمی دهند که مدیریت، سرخود کارهایی را انجام دهد و همه تصمیم ها در این اتحادیه ها گرفته می شود. مدتی است که صحبت ها در مورد ایجاد چنین اتحادیه هایی بالا گرفته است و حالا مدیرعامل Take-Two نیز نظر خود را با خبرنگاران به اشتراک گذاشته است.

کارمندان استودیوهای بازی سازی آنچنان که شما فکر می کنید، خوشحال به نظر نمی رسند و کار و مشقت روزمره زیادی دارند و در ازای آن نیز دستمزد زیادی دریافت نمی کنند. یکی از این کمپانی ها Rockstar Games است که تحت مالکیت کمپانی Take-Two قرار دارد و مدتی پیش گزارش هایی در مورد ساعت های کاری طولانی در این کمپانی منتشر شده بود که وضع نه چندان مناسبی را نشان می داد.

game unite

Strauss Zelnick اخیرا در گفتگو با Games Industry گفته است که طبیعت صنعت بازی های ویدیویی برای ایجاد اتحادیه ها مناسب نیست. او در این مورد گفت:

دقت کنید، اتحادیه ها زمانی ایجاد می شوند که روابط کاری به طور کلی وجود نداشته باشند و همچنین اتحادیه های خاص نیز هنگامی که تعداد کارگران از شغل ها بیشتر بودند، بسیار به درد بخور و مفید بود. همچنین اگر شغل های موجود نیز دستمزد پایینی داشتند. این در حالی است که تعداد شغل ها از تعداد کارمندان بیشتر است و تمامی این مشاغل نیز دستمزد بالایی دارند.

در حال حاضر، Take-Two دارای 500 فرصت شغلی است. حدود 220,000 نفر در صنعت بازی های ویدیویی آمریکا مشغول به کار هستند و آن‌ها نیز به طور میانگین 100 هزار دلار درآمد دارند و حتی شاید بیشتر. سخت است که دلیلی برای اتحاد این گروه پیدا کنیم.

Zelnick در ادامه گفته است که اگر کارمندان و دیگر کمپانی ها مایل به ایجاد اتحادیه ای در این مورد باشند، Take-Two نیز همراه آن‌ها خواهد بود و با آن‌ها همکاری خواهد کرد. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.