sony-and-microsoft
یحیی رحیمی

شایعه: کیت های توسعه بازی خبر از برتری PS5 نسبت به Xbox Scarlett دارند

یحیی رحیمی 28 خرداد 1398 بدون دیدگاه
664 بازدید

نسل بعدی کنسول ها هنوز بیرون نیامده است و حتی شمایلی از آن را نیز مشاهده نکرده ایم اما به نظر می رسد که شایعات پرامون آن‌ها در حال بالا گرفتن است. جدال بین مایکروسافت و سونی همیشه وجود داشته است و به نظر می رسد که کنسول بعدی سونی به نام PS5 از Xbox Scarlett قدرتمندتر باشد.

مدتی پیش بود که یکی از خبرنگاران وب سایت Game Informer از شایعاتی خبر داد که بر اساس آن‌ها PS5 از Xbox Scarlett قدرتمند تر بود. این گزارش البته هیچ منبع مشخصی نداشت و همه چیز تنها یک شایعه بود که کسی نیز به آن دقت نکرد. اما اخیرا یک سری شایعات جدید منتشر شده است که به نظر شایعه قدرتمندتر بودن کنسول سونی نسبت به کنسول بعدی مایکروسافت را قوت می بخشد.

در قسمت جدید پادکست سردبیر قبلی وب سایت IGN به نام Colin Moriarty، اطلاعاتی در مورد صحبت های توسعه دهندگان پیرامون کنسول های نسل نهم وجود دارد که قابل توجه است. Colin گفته است که او با یک سری توسعه دهندگان در این مورد صحبت کرده است و بر اساس کیت توسعه بازی که در اختیار آن‌ها قرار داده شده است، کنسول PS5 از Xbox Scarlett مایکروسافت قدرتمندتر است. البته گفته شده که قدرت خام بیشتری دارد و ممکن است این قدرت سخت افزاری نیز چندان به کار نیاید.

کنسول های مایکروسافت همیشه از لحاظ سخت افزاری قدرتمند هستند و عجیب است که سونی بتواند سخت افزاری قدرتمند تر را تولید کند. به هر حال زمان زیادی تا عرضه کنسول های جدید مانده است و نمی شود گفت که واقعا کدام یک قدرتمند تر است و ما هنوز اسم Xbox جدید را نیز نمی دانیم. دقت کنید که این تنها یک شایعه است و هیچ صحبت رسمی در این مورد وجود ندارد.

برنده نسل هشتم کنسول ها بدون شک سونی است و جالب خواهد بود اگر دوباره این موضوع تکرار شود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.