cyberpunk 2077
یحیی رحیمی

Cyberpunk 2077 دارای پایان های مختلف است؛ حالت Photo Mode موجود نیست

یحیی رحیمی 28 خرداد 1398 بدون دیدگاه
701 بازدید

یکی از بلند پروازانه ترین بازی های استودیو CD Projekt RED یک نفش آفرینی اکشن جذاب به نام Cyberpunk 2077 است. داستان این بازی بر اساس تصمیماتی که شما می گیرید، تغییر می کند و این رویه را در بازی The Witcher 3: Wild Hunt نیز مشاهده کنیم. بر اساس صحبت های توسعه دهندگان بازی، هر تصمیم در آینده تاثیر جدی دارد و ممکن است رابطه شما با بعضی شخصیت ها را به هم بریزد. حالا مشخص شده است که بازی براساس کارهای شما در حین بازی، پایان های مختلفی دارد.

اخیرا طراح ماموریت های بازی Cyberpunk 2077 تایید کرده است که بازی دارای پایان های مختلفی خواهد بود. برای نمونه بازی The Witcher 3 دارای 3 پایان بود و رسیدن به آن‌ها نیز بستگی به انتخاب شما داشت. مشخص نیست که چه تعداد پایان در Cyberpunk 2077 وجود دارد. همچنین او در ادامه گفته است که برای پایان بردن بازی نیازی به خرید آیتم ندارید و همان ابتدا نیز 2 عدد از آن‌ها به صورت خودکار به بازی شما اضافه می شوند.

هر چند که این آیتم ها برای پیشبرد بازی حیاتی هستند و با وجود آن‌ها می شود بازی را راحتتر پیش برد. در مورد حالت Photo Mode و تهیه تصویر از محیط بازی نیز صحبت هایی بیان شده است و به نظر می رسد فعلا چنین ابزاری در اختیار بازیکنان قرار نمی گیرد، هر چند که توسعه دهندگان تمرکز بالایی روی آن دارند و می خواهند در آخر آن را به بازی اضافه کنند.

سوالاتی در مورد Level Cap بازی Cyberpunk 2077 نیز بیان شده است و به نظر می رسد که فعلا قرار نیست در مورد آن اطلاعاتی دریافت کنیم. استودیو CD Projekt RED در حال حاضر روی پولیش و اصلاح بازی تمرکز کرده است و این چالش برانگیز ترین مرحله ساخت بازی است و معمولا در این مرحله ایده های جدیدی به بازی افزوده می شوند.

قرار است Cyberpunk 2077 در تاریخ 16 آوریل 2020 برای کنوسل های شخصی و رایانه های شخصی عرضه شود. نظر شما چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.