halo-infinite
یحیی رحیمی

E3 2020 لحظه مهمی برای بازی Halo Infinite خواهد بود

یحیی رحیمی 28 خرداد 1398 بدون دیدگاه
556 بازدید

اتفاق خاصی را در E3 2019 مشاهده نکردیم و تنها کنفرانس های مایکروسافت و به نوعی نینتندو در حد E3 بودند. مایکروسافت نیز از نمایش بازی های بزرگ و در دست ساخت خود خودداری کرد و بیشتر پروژه های جدید را شاهد بودیم. یکی از بازی هایی که غیابش واقعا حس می شد نیز Halo Infinite بود و هنوز یک ویدیو از گیم پلی این بازی را مشاهده نکرده ایم.

سال گذشته نیز تنها یک ویدیو از قدرت موتور بازی مشاهده کردیم و امسال انتظار داشتیم که بالاخره یک ویدیو از گیم پلی آن را در اختیار داشته باشیم و به نظر می رسد که E3 2020 زمانی است که این اتفاق خواهد افتاد. مدیر استودیو 343 Industries اخیرا در مصاحبه ای در مورد Halo Infinite صحبت کرده است و به گفت او قرار است در ماه های آینده خبرهای بیشتری را دریافت کنیم:

اینکه به یک بازی از نقطه صفر کاملا جان بخشید، کار بسیار سخت و چالش دشواری است. می دانم که بسیاری می خواستید که بیشتر در مورد Halo Infinite بدانید و بیشتر از آن ببینید، شخصا از اینکه تجربه خودمان از بازی را در آینده با شما به اشتراک بگذارم هیجان زده ام. همان گونه که سال پیش نیز گفتم، ما دوست داریم نظر شما را بدانیم و همچنین هنوز هم می خواهیم از برنامه ای که به شما اجازه می دهد تا بازی را تجربه کنید پشتیبانی کنیم. این باعث خواهد شد که روی تصمیمات آینده ما تاثیر مستقیمی داشته باشد. ما هنوز آماده این کار نیستیم اما قطعا به زودی در این مورد خواهید شنید.

به نظر می رسد که یک نسخه بتا از Halo Infinite وجود داشته باشد و قرار است به زودی در مورد آن بیشتر بشنویم. او در ادامه از E3 2020 گفت:

در مورد آینده بگویم که E3 2020 لحظه بزرگی برای Halo Infinite خواهد بود. تا زمانی که به موعد مقرر در 2020 برسیم، ما به ادامه توسعه و شگفتی سازی های Halo ادامه خواهیم داد و می خواهیم از پتانسیل این موتور، این تیم و این سخت افزار نهایت استفاده را ببریم.

Halo Infinite قرار است در تعطیلات سال نو میلادی 2020 عرضه شود و همچنین قرار است صفحه نمایش دوگانه نیز برای بازی در دسترس باشد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.