microsoft-xbox-ac-origins
یحیی رحیمی

مایکروسافت: Backward Compatibility در هر صورتی ادامه خواهد یافت

یحیی رحیمی 27 خرداد 1398 بدون دیدگاه
602 بازدید

مایکروسافت در کنفرانس E3 2019 خود بخش های زیادی را از پروژه Scarlett رونمایی کرد. برای نمونه فهمیدیم که Xbox جدید دارای حافظه های SSD خواهد بود و همچنین از قطعات AMD استفاده می کند و فناوری های گرافیکی جدید مانند Ray Tracing را در خود جا داده است. یکی دیگر از این ویژگی ها نیز Backward Compatibility است و قرار است که کنسول جدید مایکروسافت، تمام بازی های کنسول های قبلی را اجرا کند.

این فناوری در سالهای گذشته باعث پیشرفت صنعت بازی های ویدیویی شده است و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. مایکروسافت تایید کرده است که هر چهار نسل پیشین روی Xbox Scarlett اجرا خواهند شد و این پیشرفت بزرگی برای فناوری Backward Compatibility است. اخیرا یکی از مقام های بالا رتبه مایکروسافت در مورد این فناوری صحبت کرده است و تایید کرده است که مایکروسافت تمرکز زیادی روی این موضوع دارد و در هر صورت به پشتیبانی از آن ادامه می دهد. Ben Stillwell در این مورد گفت:

ما قرار است خبرهای بیشتری در این مورد اعلام کنیم و فعلا اطلاعات زیادی نمی توانم در اختیارتان قرار دهم. اما می توانم به عنوان یک کمپانی بگویم که Backward Compatibility چیزی است که ما روی آن کار می کنیم. تیمی که روی بهینه سازی بازی ها برای کنسول Xbox One کار کرده بود، روی کنسول جدید نیز کار می کند و با توجه به اینکه یک نسل جدید را شاهد هستیم اما همچنان به پشتیبانی از این فناوری ادامه می دهیم و مهم نیست چه اتفاق افتد.

مایکروسافت بازی های قدیمی زیادی را برای Xbox One منتشر کرد و به تازگی نیز به افزودن بازی های بیشتر برای آن پایان داده است و قرار است تمام نیروهای خود را به کار روی کنسول بعدی اش مشغول کند و در نتیجه زمانی برای فکر روی کنسول های قدیمی ندارد. این تنها Xbox نیست که Backward Compatibility را در دستور خود قرار داده است و PS5 نیز قرار است چنین قابلیتی داشته باشد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.