elden-ring
یحیی رحیمی

Elden Ring دارای باس های فوق العاده سخت و ترسناک خواهد بود

یحیی رحیمی 27 خرداد 1398 بدون دیدگاه
713 بازدید

دو نکته ای که همیشه در بازی های استودیو FromSoftware یافت می شود، سختی بیش از اندازه و همچنین غول های مرحله آخر بسیار قدرتمند است. همین باعث شده است که بعضی مبارزات در سری بازی Dark Souls به کابوس تبدیل شود و این چیزی بود که در Sekiro: Shadows Die Twice نیز مشاهده کردیم. به تازگی بازی چدید این استودیو به نام Elden Ring معرفی شده است و قرار است این بازی نیز دارای باس فایت های بزرگ و سختی باشد.

هیدتاکا میازاکی که مدیر استودیو FromSoftware و همچنین کارگردان بازی Elden Ring است، اخیرا گفتگویی با Xbox Wire داشته است و در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرده است. در حین مصاحبه از او در مورد غول های مرحله آخر بازی و به قول معروف باس فایت ها پرسیده شد و اینکه طرفداران باید چه انتظاری از بازی داشته باشند. او البته هواداران خود را نا امید نکرد و گفت که قرار است باس های بسیار وحشتناکی در بازی حاضر باشند. میازاکی در این مورد گفت:

hidetaka miyazakiبله البته. باس فایت چیزی است که ما همیشه از ساخت آن‌ها لذت برده ایم و همچنین یک نشان برجسته این عنوان جدید نیز هست. تعداد زیاد و گسترده ای از باس های خاص و همچنین وحشت آور برای بازیکنان آماده شده است.

میازاکی در ادامه تایید کرده است که Elden Ring تاثیر زیادی از سری بازی Dark Souls گرفته است و البته همان طور که می دانید، خالق بازی تاج و تخت، جورج آر.آر ماترین نیز در ساخت دنیای بازی همکاری داشته است. این بازی نیز یک فانتزی نقش آفرینی است و دنیایی نابود شده را نشان می دهد که تمام کنترلش به یک کلید وابسته است و حالا این کلید نابود شده است. همچنین اسم آن نیز از ارباب حلقه ها الگوبرداری شده است. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.