fortnite
یحیی رحیمی

مدیر تولید قبلی Epic Games تا یک قدمی لغو توسعه Fortnite پیش رفت

یحیی رحیمی 26 خرداد 1398 بدون دیدگاه
743 بازدید

بازی های سبک بتل رویال به یک باره بسیار محبوب شدند و افراد زیادی را سمت خود کشیدند. در این میان بازی Fortnite از همان ابتدا موفق شد که طرفداران زیادی جذب کند و به دلیل ارایه محتوای مناسبی، هنوز هم در لیست پرطرفدارترین بازی های آنلاین قرار دارد. اما این بازی دوران عجیب و غریبی را سپری کرده است و مدیر تولید قبلی  Epic Games مایل به ادامه تولید ان نبوده است و در پی لغو این پروژه بوده است.

Fortnite در ابتدا تنها حالت PvE و ساخت و ساز را داشت و بعد از آن بود که PUBG با حالت بتل رویال سر و کله اش پیدا شد. Fortnite آن زمان حالت بتل رویال نداشت و تنها Save the World به عنوان برگ برنده آن مطرح می شد. راد فرگوسن که آن زمان مدیر تولید Epic Games بود، اخیرا در مصاحبه ای گفته است که این بازی با چالش های زیادی روبه رو بوده است و این پروژه با استانداردهای آن‌ها مطابق نبوده است و تیم توسعه باید تلاش زیادی به خرج می دادند. او در این مورد گفت:

اگر در Epic می ماندم، قطعا بازی Fortnite را کنسل می کردم. قبل از اینکه شرکت را ترک کنم، تلاش کردن که این پروژه را متوقف کنم. آن زمان تنها حالت Save the World وجود داشت و پروژه با چالش های مختلفی رو به رو بود. به عنوان مدیر تولید، بازی استانداردهای من را نمی گذراند و چیزی بود که باید برای توسعه آن زمان زیادی کنار می گذاشتیم. من از موفقیت آن بسیار خوشحالم. بازی که شما الان عاشقش هستید، در صورتی که من در Epic Games می ماندم، اصلا وجود خارجی نداشت.

جالب است که چنین صحبت هایی را از زبان مدیر تولید قبلی بازی می شنویم و خوشحالیم که او در این شرکت باقی نماند وگرنه یکی از سرگرمی های بزرگ را از دست می دادیم. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.