star-wars-jedi-fallen-order
یحیی رحیمی

صحبت‌های توسعه‌دهندگان Star Wars Jedi: Fallen Order در مورد طول و سختی بازی

یحیی رحیمی 25 خرداد 1398 بدون دیدگاه
589 بازدید

از زمانی که کمپانی EA حق ساخت بازی های Star Wars را خریداری کرد، بسیاری امیدوار بودند که داستانی شبیه فیلم های اصلی را دریافت کنند اما هر چه این کمپانی ساخت، تماما آنلاین بود و داستان خاصی نیز نداشت. طرفداران با این رویه EA موافق نبودند تا اینکه بالاخره شاهد معرفی یک بازی داستانی و تک نفره به نام Star Wars Jedi: Fallen Order از جانب استودیو Respawn Entertainment بودیم.

در مراسم E3 2019 نیز نگاهی به گیم پلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order داشتیم و بعد از آن بود که نگاه ها نسبت به این بازی تغییر یافت و همه به یک باره ساخته جدید Respawn را تحسین کردند. این بازی کمی از آن روحیه و تم جالب سری بازی Souls را در خود دارد و توسعه دهندگان نیز قبلا در این مورد صحبت کرده بودند. با این حساب سوال اصلی این است که Star Wars Jedi: Fallen Order چه مقدار سخت است؟ و همچنین سوال کلیشه ای که در مورد تمام بازی های تک نفره به کار می رود: تمام کردن آن چقدر طول می کشد.

در پنل Coliseum نمایشگاه E3 2019، مدیر اصلی استودیو و همچنین کارگردان بازی به سوالات خبرنگاران جواب دادند و همچنین در مورد داستان نیز صحبت کردند. انتقاداتی پیرامون دمو نشان داده شده در کنفرانس EA وجود داشت و اینکه این بازی واقعا ساده است. این دو در جواب به سوال گفتند که Star Wars Jedi: Fallen Order واقعا درجه سختی بالایی دارد اما به اندازه Sekiro و Dark Souls سخت نیست.

در مورد طول بازی نیز سوالاتی مطرح شد و جواب ها نیز آنچنان رضایت بخش نبودند. کارگردان بازی گفت که یک تجربه درست و حسابی جلوی راه بازیکنان است و قطعا نیز تجربه کوتاهی نخواهد بود و مانند بازی های 5 ساعته نیست. به نظر می رسد که مدت زمان تمام شدن بازی، دقیقا چیزی باشد که طرفداران می خواهند و این را می شود از صحبت های توسعه دهندگان برداشت کرد.

گفته می شود که Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ 15 نوامبر برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه می شود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.