Elden-Ring
یحیی رحیمی

Elden Ring تأثیر زیادی از Dark Souls گرفته است؛ با اسم و معنی آن آشنا شوید

یحیی رحیمی 23 خرداد 1398 بدون دیدگاه
1,148 بازدید

استودیو FromSoftware با توسعه سری بازی Souls موفقیت بسیار عجیبی را به دست آورد و طرفداران دیوانه ای نیز اطراف خود جمع آوری کرد. استودیو این استایل را با بازی Sekiro: Shadows Die Twice ادامه داد و البته کمی از فورمول اصلی استودیو نیز فاصله گرفتیم. اما به تارگی بازی جدید این استودیو به نام Elden Ring معرفی شده است و این بازی به چه صورت است؟ بر اساس کارگردان و سازنده سری Souls، بازی جدید نیز برای همه نام آشنا خواهد بود.

هیدتاکی میازاکی در گفتگو با IGN در مورد گیم پلی بازی Elden Ring صحبت کرده است. او گفته است که این بازی حالت جهان باز خواهد بود و همچنین گیم پلی نیز بر اساس سری Dark Souls است. او همچنین گفته است که جریان مبارزه بازی برای بازیکنانی که عنوان های قبلی را تجربه کرده اند، متفاوت خواهد بود. او در این مورد گفت:

Elden Einghidetaka miyazaki یک نقش آفرینی سوم شخص با تم فانتزی است. گیم پلی به صورت عمیقی بر اساس سری Dark Souls است. البته این گفته به معنی آن نیست که دقیقا مشابه هم هستند اما محیط بازی بسیار گسترده تر است و همچنین نحوه مبارزه نیز اساسا متفاوت است.

او همچنین در مورد محتوای بازی نیز صحبت کرده است و گفته است که یک کلید مهم در بازی وجود دارد و توسط آن فرمان روایی می شود و در بازی این کلید به شیوه هایی نابود یا گم شده است و همین باعث شده که دنیا دچار آشوب شود. همچنین بازی ارجاع های زیادی به ارباب حلقه ها دارد و اگر یادتان باشد، آنجا یک حلقه همه دنیا را نگه داشته بود و اینجا نیز یک کلید مانند و اسم بازی نیز دقیقا از همان حلقه های ارباب حلقه ها گرفته شده است. میازاکی در ادامه گفت:

The Elden Ring یک راز است، یک کلید که فنداسیون دنیای ما را تشکیل داده است. این است که قانون و ریتم این دنیا را قرار می دهد. اما در تریلر می شود دید که آن نابود شده است.

قرار است که Elden Ring برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه شود و فعلا مشخص نیست که چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.