Witcher-3-Wallpaper
یحیی رحیمی

The Witcher 3: Wild Hunt به‌صورت رسمی برای Nintendo Switch منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 22 خرداد 1398 بدون دیدگاه
1,200 بازدید

در هفته های گذشته شایعات زیادی پیرامون انتشار بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای کنسول Nintendo Switch شنیده می شد و بالاخره در کنفرانس دیشب نینتندو، شاهد معرفی این بازی بودیم. CD Projekt RED تا به حال سود زیادی از این بازی کرده است و با این کار قطعا درآمد آن‌ها نیز افزایش چشم گیری خواهد یافت و کاربران Switch مدت هاست که به دنبال چنین بازی می گردند.

این خبر به صورت رسمی در کنفرانس Nintendo Direct منتشر شد و دیگر به صورت رسمی و قطعی می توانیم بگوییم که بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای کنسول Nintendo Switch عرضه می شود. همچنین تریلری از این بازی نیز منتشر شد و در عمل توانستیم این بازی را مشاهده کنیم. اگر کمی گرافیک بازی را با نسخه های PC و کنسول های نسل هشتمی دیگر مقایسه کنیم، می توانیم ببینیم که واقعا گرافیک آن کاهش یافته است و البته قدرت کنسول نینتندو نیز پایین تر از بقیه است.

در حال حاضر هیچ خبری در مورد تاریخ انتشار بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای کنسول Switch شنیده نمی شود و مشخص نیست که چه زمانی قرار است شاهد عرضه آن باشیم. در آخر تریلر اما مشخص می شود که تا پایان سال این بازی عرضه خواهد شد و همچنین استودیو بازی نیز قول دادده است در روزهای آینده اطلاعاتی در مورد پورت این بازی در اختیار ما قرار دهد و در نتیجه منتظر خبرهای جدید باشید.

The Wticher 3 آخرین نسخه از سه گانه جادوگران بود و داستان فوق العاده ای را به نمایش گذاشت. بسته های الحاقی خوبی نیز برای آن منتشر شد و گشت و گذار در دنیای عجیب و غریب آن و کشتن چندین موجود و و سرباز نیز حس فوق العاده ای را منتقل می کرد. انتشار این بازی برای کنسول نینندو قطعا طرفداران را خوشحال خواهد کرد و تجربه جالبی را در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.