falloutupdate
یحیی رحیمی

Fallout 76 شخصیت ها، داستان و یک بخش بتل رویال جدید دریافت خواهد کرد

یحیی رحیمی 22 خرداد 1398 بدون دیدگاه
598 بازدید

Fallout 76 از آن دسته بازی ها بود که به مزاق بسیاری از بازیکنان خوش نیامد و نقدهای منفی زیادی پشت آن بود. هر چند Bethesda تلاش زیادی برای آپدیت کردن این بازی به کار برد و از آن زمان تا به حال نیز به روز رسانی های مناسبی را از جانب این ناشر بزرگ دیده ایم و می شود به بازی امیدوار شد.

در طول کنفرانس E3 2019 کمپانی Bethesda بود که از تریلر جدید بازی Fallout 76 با خبر شدیم. بر اساس این تریلر، قرار است که آپدیت جدیدی به نام Wastelanders در پاییز امسال منتشر شود. این آپدیت دارای گزینه های جدیدی برای دیالوگ و همچنین یک خط داستانی نو خواهد بود. البته شخصیت های جدید نیز اضافه خواهند شد. با توجه به آنچه که دیده ایم، به نظر می رسد که بتسدا واقعا در حال ایجاد تغییر است و برای این کار نیز فوق العاده تلاش می کند.

این آپدیت همچنین سلاح های مختلفی را نیز اضافه می کند که می توانید در تریلر مشاهده کنید. اما صبر کنید؛ این تمام کار نیست، بتسدا قرار است که به باشگاه بتل رویال بپیوندند و این چیزی است که قرار است در آپدیت Fallout 76 Nuclear Winter ببینیم. این حالت بتل رویال دارای 52 بازیکن خواهد بود و همچنین برای دارندگان بازی نیز کاملا مجانی خواهد بود. جالب است که این حالت همین دیروز منتشر شده است و می توانید نگاهی به آن بیندازید. در تریلر منتشر شده نیز می توانید از محتویات آن با خبر شوید و نیازی به اضافه گویی نیست.

کنفرانس بتسدا همان طور که همه انتظارش را داشتند پیش رفت و برای نمونه تریلرهایی از بازی Wolfenstein: Youngblood و همچنین بازی جدید استودیو Arkane به نام Deathloop را مشاهده کردیم. همان طور که می دانید، Fallout 76 روی کامپیوترهای شخصی و کنسول های بازی نسل هشتمی در دسترس است. نظر شما در مورد آپدیت های جدید چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.