marvel's avengers
یحیی رحیمی

بازی Marvel’s Avengers به صورت کامل معرفی شد؛ عرضه در مه 2020

یحیی رحیمی 21 خرداد 1398 بدون دیدگاه
1,232 بازدید

تقریبا 2 سال است که از وجود بازی Marvel’s Avengers خبر داریم و Square Enix از آن زمان تا به حال این بازی را در آب نمک گذاشته است و خبری از آن منتشر نکرده است. شایعات زیادی در مورد این بازی منتشر شده بود و بالاخره در نمایشگاه E3 2019 موفق به دیدن تریلر معرفی رسمی آن از سمت استودیوی Crystal Dynamics بودیم. می توانید تریلر سینمایی بازی را در زیر مشاهده کنید.

کمپانی Square Enix در کنار معرفی بازی، از پلات داستانی آن نیز پرده برداشته است. بر این اساس، کاپیتان آمریکا، مرد آهنی، هالک، بلو ویدو و ثور در حال معرفی یک مرکز بزرگ Avengers در سان فرانسیسکو هستند. این مرکز دارای باند هواپیماهای مختلف است و از آخرین فناوری ها استفاده شده است. یک اتفاق عجیب رخ می دهد و این مرکز با خاک یکسان می شود. 5 سال بعد از این واقعه است که تمامی ابرقهرمان ها دست به دست یک می دهند و برای نابودی شر می جنگند.

Marvel’s Avengers دارای دو حالت تک نفره و همچینن Co-Op است و می شود آن را همراه دوستان نیز بازی کرد. همچنین شخصیت های قابل بازی نیز همان هایی هستند که در بالا از آن‌ها نام بردیم. ناشر بازی نیز اعلام کرده است که برای مدت ها از آن پشتیبانی خواهد شد و قرار نیست که یک محتوای تنها برای آن منتشر شود و همچنین محتواهای بعدی نیز کاملا رایگان خواهند بود و به نوعی بازی شبیه یک سرویس خواهد بود.

در آخر نیز باید بگوییم که Marvel’s Avengers در تاریخ 15 مه سال 2020 برای کامپیوترهای شخصی و همچنین کنسول های نسل هشتمی منشتر خواهد شد. قرار است که کاربران کنسول PlayStation 4 نیز قادر به تجربه نسخه بتای این بازی باشند و البته هنوز برای این صحبت ها خیلی زود است. تریلر معرفی بازی را از دست ندهید. نظر شما در مورد Marvel’s Avengers چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.