elden ring
یحیی رحیمی

بازی جدید استودیو FromSoftware و جورج آر.آر مارتین به نام Elden Ring معرفی شد

یحیی رحیمی 21 خرداد 1398 بدون دیدگاه
683 بازدید

بعد از ماه ها و روزها گمانه زنی در مورد همکاری نزدیک استودیو FromSoftware و همچنین نویسنده سری کتاب های بازی تاج و تخت به نام جورج آر.آر مارتین موفق به دیدن این بازی نقش آفرینی شدیم. دیشب در حین کنفرانس E3 مایکروسافت بود که بازی Elden Ring در کنار یک تریلر جالب معرفی شد.

این تریلر فوق العاده سینمایی است و دقیقا همان حس و حال فانتزی که همه از استودیو From Software و البته نوشته های جورج آر.آر مارتین انتظار دارند را منتقل می کند. خود مارتین نیز حس فوق العاده از ساخت بازی Elden Ring دارد و در این مورد گفته است که ساخت دنیای بازی به همراه میازاکی و تیمش فوق العاده است.

گفته می شود که این بازی یک اکشن نقش آفرینی است و تجربه ای باورنکردنی را ارایه خواهد داد. مارتین فوق العاده مثبت اندیش است و نمی تواند تا انتشار بازی و دیدن نظر همه صبر کند. اگر به ماه مه میلادی برگردیم، خبری مبتنی بر مشاوره نویسنده سری کتاب های بازی تاج و تخت در مورد یک بازی ویدیویی دریافت کردیم و همین خبر شور و شعف زیادی میان مخاطبان ایجاد کرد.

در بازی شخصیت های عجیب و غریبی را می شود مشاهده کرد و مشخص نیست که پلات اصلی بازی چیست و اصلا با چه داستانی مواجه هستیم اما خب از کارهای این فرد و همچنین استودیو می شود گفت که با یک بازی تمام عیار و فوق العاده مواجه هستیم. اگر کنفرانس دیشب مایکروسافت را از دست دادید، می توانید تریلر معرفی Elden Ring را مشاهده کنید. قرار است که این بازی برای کنسول های PS4، Xbox One و همچنین رایانه های شخصی عرضه شود و هنوز مشخص نیست که تاریخ عرضه آن چه زمانی است.

نظر شما در مورد جدیدترین ساخته میازاکی و استودیو FromSoftware چیست؟ آیا به اندازه کافی هیجان زده شده اید؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.