dying light 2
یحیی رحیمی

بازی Dying Light 2 در بهار 2020 منتشر خواهد شد؛ تریلر جدید را از دست ندهید!

یحیی رحیمی 20 خرداد 1398 بدون دیدگاه
900 بازدید

اگر فکر می کردید که بازی Dying Light 2 در کنفرانس امروز Square Enix حاضر خواهد بود، اشتباه کرده اید و این بازی دیشب در کنفرانس مایکروسافت به صورت رسمی معرفی شد. در جدیدترین تریلر بازی که در کنفرانس E3 2019 مایکروسافت منتشر شد، جزئیاتی از داستان و همچتین بازه زمانی انتشار آن را دریافت کردیم.

در ابتدای تریلر Dying Light 2، می توانیم دنیای ویران شده و فلاکت زده آن به نام The City را مشاهده کنیم. همچنین پارکور باز و شخصیت هدف اصلی به نام Aiden نیز در ویدیو مشاهده شد و یک سری اطلاعات نیز از گذشته او و شهر پیرامونش دستگیرمان شد. در تریلر نیز آن حس زامبی کشی و خشونت عجیب بازی را مشاهده کردیم.

همان طور که می دانید، یک ویروس عجیب انسان ها را به زامبی تبدیل کرده است و این باعث شده است که جامعه به دوگانگی برسد و همه جا هرج و مرج باشد. اما Aiden تلاش می کند که هیج کسی دیگر به زامبی تبدیل نشود و در تریلر نیز می شود دید که او در حال گفتن جمله اجازه نخواهم داد که به یک حیوان تبدیل شوم است. این صحنه در نوع خودش جالب است و ویدیو را خیلی خوب به پایان می رساند.

در E3 سال گذشته نیز موفق به دیدن گیم پلی پشت پرده از Dying Light 2 شدیم و بسیاری از ویژگی های نسخه اول در این نسخه نیز به کار گرفته شده اند و پروژه بسیار بزرگی برای کمپانی Techland به شما می رود. تصمیمات شما تاثیر زیادی روی داستان دارند و جالب است که هر بازیکن، یک شهر کاملا متفاوت برای خود خواهد ساخت و در صورت مقایسه این شهرها، برایتان عجیب خواهد بود که چگونه چنین چیزی رخ داده است.

قرار است که Dying Light 2 را دوباره مشاهده کنیم و این بار در کنفرانس E3 کمپانی Square Enix. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.