Keanu-JW-3-1200
یحیی رحیمی

تاریخ عرضه Cyberpunk 2077 به صورت رسمی در کنفرانس E3 مایکروسافت اعلام شد

یحیی رحیمی 20 خرداد 1398 2 دیدگاه
955 بازدید

مدت هاست که منتظر اعلام تاریخ عرضه بازی Cyberpunk 2077 هستیم و شاید باورتان نشود اما 6 سال است که این بازی معرفی شده است و مدت هاست که منتظر اعلام خبر جدیدی از آن هستیم. استودیو CD Projekt RED بالاخره به شایعات و گمانه زنی ها پایان داد و برای اعلام تاریخ عرضه نیز کیانو رویز را روی صحنه کنفرانس E3 مایکروسافت برد و حالا می دانیم که شانزدهم آوریل 2020 زمان عرضه بازی است.

همچنمین تریلر سینمایی بازی Cyberpunk 2077 نیز منتشر شد و موفق به دیدن خشونت فوق العاده ای شدیم. در آخر تریلر نیز کیانو ریوز حضور خود را در بازی به جای شخصیت Mr. Fusion اعلام کرد. این خود کیانو بود که روی صحنه رفت و از بازی برایمان گفت. او گفت که گیم پلی روی شخصی سازی کاراکتر شما تاثیر خواهد گذاشت و البته که تاریخ عرضه بازی را نیز اعلام کرد و چه کسی بهتر از او برای انجام این کار؟

قبل از شروع کنفرانس مایکروسافت نیز مشخصات نسخه های مختلف Cyberpunk 2077 که قبلا لو رفته بود، تایید شد. در حال حاضر امکان پیش خرید بازی وجود ندارد اما می شود گفت که کتاب Cyberpunk 2020 به همراه موسیقی متن و همچنین تعدادی تصاویر و والپیپر برای موبایل و دسکتاب شما در کنار یکی از نسخه های بازی خواهد بود.

در کنفرانس E3 پارسال بود که اولین تریلر رسمی از بازی را مشاهده کردیم و همچنین گیم پلی آن نیز بعدا منتشر شد. آن زمان برای همه عجیب بود که CD Projekt RED چنین شوتری بسازد و همه آین استودیو را به دلیل ساخت بازی نقش آفرینی The Withcer می شناسند. اما خب Cyberpunk 2077 واقعا بازی بزرگی است و می دانید که تصمیات بازیکن تاثیر فوق العاده ای روی بازی دارند و داستان اصلی خطی نیست و خلاقیت زیادی به کار رفته است.

همان طور که گفتیم، Cyberpunk 2077 در تاریخ 16 آوریل 2020 عرضه خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    محمد علی

    مهمان

    سلام دوست عزیز . میدونم هنوز خبری از سیستم مورد نیاز بازی نیست ولی میخواستم بدونم آیا ممکنه رو این سیستم اجرا بشه. ممنونم
    i7 8550u mx150 4gig gddr5
    8gig ddr4

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد علی

      پشتیبانی

      سلام
      فعلا معلوم نیست