microsoft-xbox-ac-origins
یحیی رحیمی

مشخصات سخت‌افزاری Xbox جدید در کنفرانس مایکروسافت اعلام شد: 8K و 120 fps!

یحیی رحیمی 20 خرداد 1398 بدون دیدگاه
636 بازدید

نسل بعدی کنسول ها از رگ گردن به ما نزدیک تر است. مایکروسافت در کنفرانس E3 2019 خود از پروژه Scarlett پرده برداشت و به طور رسمی از کنسول جدید Xbox آگاه شدیم. فیل اسپنسر دیشب در برنامه خود از تلاش بی حد و شماری برای ساخت آینده صنعت بازی های ویدیویی پرده برداشت.

در مراسم دیشب البته خود کنسول را مشاهده نکردیم اما جزئیات Xbox جدید رونمایی شد. در ویدیویی مشاهده کردیم که چگونه این کنسول تجربه کاربری را افزایش خواهد داد. اما در مورد مشخصات سخت افزاری بگوییم که Xbox Scarlett از پردازنده AMD با فناوری Zen 2 و معماری Navi استفاده خواه کرد. عملکرد Xbox جدید نسبت به نسل قبلی نیز 40 درصد بهتر شده است و همچنین رزولوشن 8K و البته فریم ریت 120 نیز در اتنظار بازیکنان است. همچنین فناوری Ray Tracing نیز برای نسل آینده کنسول Xbox عرضه خواهد شد.

در کتنفرانس دیشب همچنین گفته شد که استودیوهای مختلفی در حال کار روی بازی های این کنسول جدید هستند. اسپنسر گفت که آن‌ها تعداد زیادی از استودیوهای شاخص را در اختیار دارند و هر روز در حال کار روی بازی های نسل بعدی Xbox هستند. اولین بازی این کنسول نیز Halo Infinite خواهد بود. قرار است که Xbox Scarlett در فصل تعطیلات سال 2020 عرضه شود.

در ویدیو می توان مشاهده کرد که این کنسول از قابلیت Backward Computability بهره می برد و قرار است چهار نسل از بازی در این کنسول جدید قابل اجرا باشند! با ورود به نسل جدید کنسول Xbox، قرار نیست که از نسل قبلی بازی ها دل بکنیم و به نظر می رسد که Xbox جدید، بتواند هر بازی که مایل باشید را اجرا کند. E3 2019 در جریان است و دیشب کنفرانس های مایکروسافت و Bethesda را شاهد بودیم و شب بسیار شلوغی داشتیم. تماشای تریلرهای جدید را با آخرین کیفیت از دست ندهید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.