apex-legends-wattson
یحیی رحیمی

فصل دوم بازی Apex Legends: شخصیت جدید به همراه سلاح ها و گیم پلی!

یحیی رحیمی 20 خرداد 1398 بدون دیدگاه
682 بازدید

دیشب کنفرانس EA Play 2019 بردوام بود و کمپانی Electronic Arts نیز هر آنچه در توانش بود را انجام داد و موفق به ارایه کنفرانس خوبی شد. علاوه بر بازی های جدید، شاهد معرفی فصل دوم بازی Apex Legends بودیم و همچنین با شخصیت جدید این بازی و البته تغییراتی در زمینه گیم پلی و سبلاح ها نیز آشنا شدیم.

فصل دوم بازی Apex Legends قرار است که Battle Charge خوانده شود و روز دوم ژوئیه برای کاربران عرضه شود. کاربران زیادی نظرات مختلفی را برای بهبود این بازی منتشر کرده اند و توسعه دهنده نیز به تک تک آن‌ها جواب داده است. از این به بعد قرار است که چالش های روزانه در اختیار بازیکنان قرار گیرد و تقریبا چیزی مانند بازی Fortnite را شاهد هستیم.

apex legends L-STAR
تفنگ L-STAR

یکی از بزرگ ترین معرفی های دیشب نیز سلاح جدیدی به نام L-STAR است. این سلاح دقیقا از بازی Titanfall 2 گرفته شده است و همچنین در سطح طلایی قرار دارد. این تفنگ از گلوله های روی زمین استفاده نمی کند و در نتیجه بازیکنان، گلوله های محدودی را در اختیار دارند و نمی شود مدام آن را شارژ کرد و دوباره استفاده کرد. این تفنگ البته نفطه ضعف بسیار برجسته ای دارد و در صورتی که L-STAR توسط آتش مورد حمله قرار گیرد، دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

حالت Ranked نیز معرفی شده است و قرار است که 6 سطح مختلف در Apex Legends وجود داشته باشد و بازیکنان با سطح های، برنز، نقره، طلا، الماس و بزرگ تر از همه آن‌ها نیز Apex Predator سطح بندی شوند. این ویژگی را در دیگر بازی های بتل رویال نیز مشاهده کرده ایم.

در آخر نیز از شخصیت جدید بازی به نام Natalie Wattson Paquette رونمایی شد و او به صورت رسمی قرار است به بازی اضافه شود. او یک شخصیت زن است، مهندس است و Arena نیز اختراع او و پدرش بوده است. به نظر می رسد که گروهی به نام Syndicate در زمین مسابقه حضور پیدا کنند و این لجند نیز عضو همین گروه است. او یک شخصیت پشتیبان کننده است و بیشتر به درد افرادی می خورد که به خوبی نقشه را بلد هستند و همکاری خوبی با دیگر اعضای تیم دارند.

استودیو Respawn Entertainment تلاش زیادی برای گسترش بازی Apex Legends انجام داده است و حتی قرار است که نسخه موبایل آن را نیز منتشر کند. در حال حاضر این بازی برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی در دسترس است. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.