Star-Wars-Jedi-Fallen-Order-Concept-Art
یحیی رحیمی

هر آنچه در کنفرانس EA Play 2019 از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order دیدیم!

یحیی رحیمی 20 خرداد 1398 بدون دیدگاه
605 بازدید

مدتی پیش کمپانی EA بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را معرفی کرد و شاهد یک بازی جدید از فرانچایز جنگ ستارگان بودیم. این بازی هیچ ویدیو گیم پلی دریافت نکرده بود تا اینکه دیشب از ویدیویی 15 دقیقه ای سرشار شدیم و کنفرانس EA Play 2019 برای طرفداران این بازی به صحنه هیجان تبدیل شد. با ما باشید تا آنچه را از ویدیو فهمیدیم با شما در میان گذاریم.

تیم توسعه بازی Star Wars Jedi: Fallen Order گفته اند که هدف اصلی تیم این بوده است که مبارزات بازی کاملا رضایت بخش باشند و همچنین شمشیر لیزری نیز مانند فیلم اصلی به نظر برسد. در ویدیو می توانیم ببینیم که Force تاثیر زیادی روی روند بازی دارد و می توان با استفاده از آن حرکات بازیکنان را کند کرد یا اینکه آن‌ها را دور کرد. این قابلیت را می توان با بقیه ویژگی ها درآمیخت و یک مبارزه جانانه را پیش آورد.

همچنین دشمنان نام آشنای زیادی در Star Wars Jedi: Fallen Order حاضر هستند و برای نمونه Stormtroopers، Scout troopers و دشمنی جدیدی به نام Purge Troopers در این بازی حاضر هستند. این دشمنان جدید نیز قدرت بالایی دارند و می توانید در ویدیو عملکرد آن‌ها را مشاهده کنید. رباتی در که ویدیو نیز دیده اید، BD-1 نام دارد و از BT بازی Titanfall الگوبرداری شده است. این ربات می تواند کمک زیادی به شخصیت اصلی بکند و همچنین جان بازیکن را بعد از نبرد افزایش دهد.

توسعه دهندگان بازی همچنین گفته اند که Star Wars Jedi: Fallen Order کاملا پیرامون داستان یک جدای است و خبری از نیروهای خیر و شر همیشگی نیست و قرار نیست که از همان ابتدا سمت تاریکی یا Force را انتخاب کنید. بازی روی اتفاقات بعد از کشتار Order 66 تمرکز خواهد کرد و Cal نیز سفر عجیبی را برای پیدا کردن شخصیت های دیگر شروع خواهد کرد.

گفته می شود که تیم توسعه از بازی های زیادی الگو برداری کرده اند و برای نمونه رگه هایی از Dark Souls و Bloodborne در این بازی دیده می شوند. همچنین آزادی عمل زیادی در اختیار بازیکنان قرار گرفته است و استایل بازی نیز شباهتی به بازی های Metroidvania دارد. شخصیت اصلی بازی بین اینکه یک Padawan باشد یا یک Jedi گیر افتاده است و باید تکلیف خود را مشخص کند.

گفتنی است که بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ 15 نوامبر برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.