kingdom-new-lands
یحیی رحیمی

Kingdom: New Lands بازی رایگان این هفته فروشگاه Epic Games

یحیی رحیمی 18 خرداد 1398 بدون دیدگاه
627 بازدید

احساسات و نظرهای مختلفی در عرضه PC گیمینگ در مورد فروشگاه Epic Games وجود دارد. عده ای باور دارند که اختصاصی ساختن تمامی بازی های جدید توسط این فروشگاه واقعا بی رحمانه است و عده ای نیز از استراتژی این فروشگاه رضایت دارند و مشکلی با آن ندارد. یکی از سیاست های مشتری محور Epic اما رایگان ساختن بازی ها به صورت هفتگی است و این هفته نیز شاهد Kingdom: New Lands هستیم.

Kingdom: New Lands یکی از بازی های سبک استراتژیک و شبیه ساز است که توسط استودیو Noio طراحی شده است. این بازی به حالت دو بعدی دنبال می شود و پلات آن در مورد کشف راز و رمزهای جزیره ای است که سالهاست سینه به سینه منتقل می شود و جالب است که هنوز کسی توانایی کشف این رازها را پیدا نکرده است. اما حاکمان برای دستیبابی به قدرت بیشتر، همه را به این سمت و سو سوق می دهند.

بازی فوق العاده ساده است و باید به سرزمین های مختلف سفر کنیدو با افراد مختلفی آشنا شوید و البته در این میان یادتان باشد که دشمنانی نیز سد راهتان خواهند شد و در نتیجه زیاد دلتان را خوش نکنید. آماده جنگ باشید و برای هدفتان تا آخرین لحظه مبارزه کنید. Kingdom: New Lands یک بازسازی از بازی اصلی به نام Kingdom است و باید به پادشاه در ساخت قلمرو جدیدش کمک کنید و با هیولاها سر و کله بزنید و مدیریت منابعی خوبی نیز داشته باشید.

بازی Kingdom: New Lands تا روز 13 ژوئن و یعنی یک هفته دیگر روی فروشگاه Epic Games رایگان خواهد بود. تخفیف های این فروشگاه در حال اتمام است و جالب است که دقیقا در همین تاریخ نیز تخفیف ها به پایان می رسند. بازی رایگان بعدی این فروشگاه نیز Enter the Gungeon خواهد بود. عنوان Kingdom: New Lands جوایز مختلفی در جشنواره های سراسر دنیا برده است و قطعا ارزش یک بار بازی کردن را دارد. می توانید از این لینک به صفحه بازی هدایت شوید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.