death Stranding
یحیی رحیمی

کوجیما روشن کاری هایی در مورد Death Stranding انجام داد؛ بازی کاملا اکشن نیست!

یحیی رحیمی 18 خرداد 1398 بدون دیدگاه
769 بازدید

همه بی شک دیوانه صنعت بازی های ویدیویی، هیدئو کوجیما را به خوبی می شناسند و می دانند که از پس چه کارهایی برمی آید. جدیدترین ساخته او به نام Death Stranding نیز مانند خودش عجیب و غریب است و با وجود اینکه تاریخ عرضه بازی اعلام شده است و همچنین تریلر بزرگی نیز از بازی منتشر شده است، هنوز هم سوالات و رازهای زیادی در مورد این بازی و نحوه اجرای آن وجود دارد.

به احتمال زیاد تا زمانی که این بازی را خریداری نکنیم و روی کنسول اجرا نکنیم، هیچ چیز از آن نخواهیم فهمید. در این میان کوجیما نیز چند روزی است که تلاش کرده تا روشن کارهایی در این مورد انجام دهد و همچنین سیستم گردهم آوری اجتماعی را نیز توضیح دهد. همان طور که می دانید، Death Stranding پیرامون نجات انسان از ایزوله شدن و گرد هم آوردن آن‌ها است.

سری بازی Metal Gear Solid نیز که ساخته قبلی کوجیماست، اکشن عجیبی داشت و برای نمونه نمی شود فهمید که چه خبر است و آیا بازی واقعا اکشن است یا یک مخفی کاری رمزآلود؟ کوجیما چند روز پیش تایید کرد که Death Stranding یک بازی مخفی کاری نیست. بر اساس گفته های او می شود گفت که این بازی، یک سیستم گردهم آوری اجتماعی دارد و همه چیز به وصل کردن انسان ها برمی گردد.

او اسم این کار را سیستم گرد هم آوری اجتماعی گذاشته است. او در توییت جدیدش گفته است که:

hideo kojimaسوالات مشابهی را دریافت می کنم و باید بگویم که Death Stranding یک بازی مخفی کاری نیست. همچنین یک شوتر کاملا مجزا نیز نیست. این یک ژانر جدید به نام اکشن/گردهم آوری است. اسم این ژانر جدید نیز توسط سازنده ساخته نشده است، می دانم که اسم آن را مانند بازی های قبل خودم گذاشته ایم. سیستم گردهم آوری اجتماعی شباهتی به اکشن تاکتیکال جاسوسی دارد.

قرار است که Death Stranding درتاریخ 8 نوامبر به صورت رسمی برای کنسول PlayStation 4 عرضه شود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.