پارسی گیم

دانلود بازی Deus Ex Mankind Divided برای PC

پارسی گیم 9 آذر 1395 11 دیدگاه
26,629 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Deus Ex Mankind Divided برای کامپیوتر

بازی Deus Ex Human Revolution یکی از بهترین بازی‌های سال 2011 ، و همچنین یکی از لذت‌بخش‌ترین RPG و شوتر های زمان خود بود. بازی از نظر کیفی نیز چیزی کم نداشت، همین‌طور نظر بسیاری از گیمر ها و منتقدین را نیز جلب کرده بود و متای بالایی را بین بازی‌های نسل، به‌جای گذاشت. بازی Deus Ex Human Revolution یکی از شاهکارهای صنعت گیم به شمار می‌رفت، برای همین موضوع، سازندگان تصمیم به ساخت ادامه‌ی این بازی محبوب گرفته و این بار نیز شاهد ادامه‌ی داستان Adam Jensen هستیم.

همان‌طور که اشاره شد داستان بازی ادامه‌ی نسخه‌ی قبل است و ما شاهد بسیاری از شخصیت‌های نسخه‌ی قبل در بازی Deus Ex Mankind Divided هستیم. البته در شروع، بازی وقایع نسخه‌ی اول را برای شما بازگو می‌کند و برای امتحان کردن این نسخه حتماً لازم نیست نسخه‌ی قبلی را به اتمام رسانده باشید. دو سال از وقایع نسخه‌ی اول گذشته است Adam Jensen عضو گروهی ضد تروریستی شده و همانند قبل وظیفه دارد به مقابله با گروه‌های تروریستی و آگومنت شده برود.

داستان این نسخه از بازی دارای حفره‌ها و پیچیدگی‌های بسیار زیادی است. تعداد گروه‌ها در بازی بسیار زیاد است و در اکثر مواقع شما را گیج می‌کند، به خاطر سپردن آن‌ها کمی سخت است. بازی دارای مأموریت‌های اصلی و فرعی بسیاری است در مأموریت‌های فرعی شما می‌توانید به افراد و شخصیت‌های بسیاری کمک کرده و در آخر جایزه‌ی خوبی دریافت کنید، این مأموریت‌ها لذت‌بخش بوده و ارزش انجام دادن را دارند. همچنین این مأموریت‌ها فقط یک‌بار در مقابل شما قرار می‌گیرد و اگر آن‌ها را رد کنید، شما دیگر قادر به انجام دادن آن‌ها نخواهید بود.

deus-ex-mankind-divided
Deus Ex Mankind Divided

مأموریت‌های اصلی بسیار خوب کارشده و از نظر داستانی شما را درگیر می‌کنند اما تنها مشکل این قسمت کوتاه بودن بازی از نظر گیمر ها است و باس فایت ها نسبت به قبل بسیار کم هستند. شما برای اتمام بخش داستانی به‌صورت میانگین به 15 ساعت زمان احتیاج خواهید داشت که کمتر از زمان گیم پلی نسخه‌ی قبل است. همچنین انتظار گیمر های از بازی بسیار زیاد بود اما ظاهراً محتویات انتظارات را برآورده نکرده است. در کل بازی از نظر داستانی حفره‌های زیادی دارد و کمی پیچیده است، مأموریت‌های اصلی و فرعی نیز بسیار سرگرم‌کننده می‌باشند.

چیزی که Deus Ex Mankind Divided در آن بسیار خوب عمل کرده، گیم پلی بازی است. شما برای اتمام مأموریت‌ها راه‌های بسیار زیادی پیش رو دارید. مثلاً می‌توانید از کانال‌های تسویه هوا و مخفی‌کاری استفاده کرده یا به صورت آشکار واردشده و دشمنان را به رگبار ببندید یا اینکه با داشتن سطح موردنیاز ربات ها را هک کرده و به ضد دشمنان خود دربیاورید تا از دشمنان از دروان متلاشی شوند، پس حداقل 3 راه برای به اتمام رساندن هر یک از مراحل دارید. تعداد سلاح‌های بازی بسیار قابل‌قبول است و سلاح‌ها قابل شخصی‌سازی هستند. سیستم شخصی‌سازی سلاح‌ها در این نسخه بسیار پیشرفته‌تر است و شبیه به بازی‌های نام‌آشنای Crysis طراحی‌شده است.

آگومنت ها و قابلیت‌های Adam Jensen نیز همانند نسخه قبل قابلیت شخصی‌سازی شدن و ارتقا دارند. این ارتقاها فراوان هستند و تأثیر بسیار زیادی درروند بازی شما ایجاد می‌کنند. برای مثال شما می‌توانید با ارتقای بازوهای آدام قابلیت بلند کردن اجسام سنگین را آزادکرده و در مأموریت‌ها برای باز کردن راه‌های جدید از آن استفاده کنید یا اینکه قابلیت هک خود را ارتقا داده و دستگاه‌های با امنیت بالا را هک کنید، تمامی این قابلیت‌ها در روند بازی تغییرات بسیاری ایجاد می‌کند و کارآمد هستند. برای ارتقای هر یک از قابلیت‌ها شما به یک Praxis Kit احتیاج خواهید داشت، این کیت ها در مکان‌های مختلف بازی پیدا می‌شوند و با کسب تجربه و Experience نیز قادر به دریافت این کیت ها هستید، همچنین می‌توانید این کیت ها را با پول واقعی بخرید! بله درسته با پول واقعی، اما این کار اصلاً به‌صرفه نیست و کمی هم مانند استفاده از کد تقلب می‌ماند اما با تفاوت اینکه برای استفاده از آن‌ها باید پول واقعی بپردازید ، این موضوع نشان‌دهنده سیاست‌های اشتباه شرکت Square Enix است که موردانتقاد بسیاری از گیمر ها نیز قرار گرفته است.

برای دانلود DLC جدید بازی  Deus Ex Mankind Divided  با نام A Criminal Past روی تصویر بالا کلیک کنید.

بازی از لحاظ گرافیکی پیشرفت قابل‌توجهی داشته است و همانند گذشته از لحاظ هنری زیبا است و تم بازی بسیار درخور یک بازی سایبر پانکی است، اما متأسفانه گرافیک فنی از مشکلات بسیار زیادی در نسخه‌ی PC رنج می‌برد اما احتمالاً با پچ های آینده و DirectX 12 قابل حل شدن هستند. تکسچر ها و بافت‌ها بسیار باکیفیت هستند مخصوصاً مکان‌ها همگی بسیار زیبا و پر از جزئیات طراحی شده‌اند. بافت‌های صورت نیز بسیار عالی طراحی‌شده ، جلوه‌های بصری و نورپردازی نیز بسیار زیبا است و حس یک بازی تازه را به مخاطبان القا می‌کند. جدا از مشکلات نسخه PC که با پچ های آینده قابل رفع شدن خواهند بود، بازی بسیار زیبا است و ازنظر گرافیکی کم و کسری ندارد.

در آخر بازی Deus Ex Mankind Divided شاید از برخی مشکلات ریزودرشت رنج ببرد اما این بازی طرفداران خود و گیمر های سرسخت سبک نقش‌آفرینی و مخفی‌کاری را ناامید نمی‌کند. بازی از بعضی لحاظ پیشرفت زیادی نسبت به نسخه‌ی قبل داشته و به‌تمامی گیمر های طرفدار این سبک پیشنهاد می‌شود.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7.1SP1 or above (64-bit Operating System Required)
Processor: Intel Core i3-2100 or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon HD 7870 (2GB) or NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB)
Storage: 45 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i7-3770K or AMD FX 8350 Wraith
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 480 – 1920 x 1080 or NVIDIA GTX 970 – 1920 x 1080
Storage: 55 GB available space
Additional Notes: 55GB HD space includes DLC

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 48.2 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 6 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه ی FULL UNLOCKED :

نکته: این بازی کرک نشده است و در حال حاضر برای اجرای آن نیاز به سی دی کی رسمی یا اشتراکی بازی دارید. (مخصوص سی دی کی استیم )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 11 دیدگاه
  • Avatar

    محمد ابراهیم

    مهمان

    بازی بیخودیه…همش دیالوگه و دو هزار تا پسورد و رمز باید پیدا کنی تا درها باز بشه..

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ابوالفضل

    مهمان

    سلام خسته نباشید
    این ارور رو میده:sotty.sonething went wrong. For solutions please visit

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    ارور unarc.dll rerurned and error:-14

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      پشتیبانی

      متن ** ارور ISDone.dll ** رو در گوگل سرچ کنید

  • Avatar

    یزدی

    مهمان

    آیا رویه سیستم
    16 ram
    GPU ddr3 2gb
    I7 3770

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به یزدی

      پشتیبانی

      اگر کارت گرافیک مناسب داشته باشید اجرا میشود

  • Avatar

    alireza

    مهمان

    سلام ارور این هست
    start correctly(0xc0000142)

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به alireza

      پشتیبانی

      سلام
      ارور مذکور را در اینترنت سرچ کنید راههای حل مشکلتون رو پیدا میکنید

    • Avatar

      شادین در پاسخ به alireza

      مهمان

      منم همین مشکل رو دارم اما هر کاری هم کردم درست نشد نسخه اسکیدرو هستش هر بازی نصب میکنم اجرا میشه به جز این یکی که همین ارور رو میده .

  • Avatar

    با سلام

    مهمان

    من بازی رو استخراج کردم منتهی موقع نصب یه اررو میده و نصب میاد بیرون، مثل اینکه یه فایلی رو پیدا نمیکنه و از نصب خارج میشه، میشه کمکم کنید؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به با سلام

      پشتیبانی

      سلام
      ارور رو بنویسید