Uncharted-The-Last-of-Us
یحیی رحیمی

NaughtyDog به دنبال خاموشی سرورهای آنلاین PS3 بازی‌های Uncharted و Last of Us

یحیی رحیمی 16 خرداد 1398 بدون دیدگاه
1,820 بازدید

واقعا در حال رسیدن به ته خط هستیم و قرار است که بهترین بازی های مولتی پلیر کنسول PS3 نیز کم کم به فراموشی سپرده شوند و از چند ماه دیگر به بعد، قرار نیست شاهد فروش بازی های Uncharted و Last of Us روی این کنسول باشیم. امروز استودیو NaughtyDog اعلام کرده است که سرورهای آنلاین نسخه PS3 بازی های Uncharted 2، Uncharted 3 و The Last of Us در اواخر سال جاری به طور کامل خاموش خواهند شد.

تقریبا نسل هشتم کنسول ها به آخر خط رسیده است و افراد کمی پیدا می شوند که هنوز بازی های نسل قبلی را بازی می کنند. اما هر چه باشد از سوم سپتامبر 2019 و ساعت 5 بعد از ظهر به وقت محلی، دیگر نمی توان بازی های Uncharted و The Last of Us را به صورت آنلاین تجربه کرد و سرورهای مولتی پلیر آن‌ها خاموش خواهند شد. این دقیقا یک ماه قبل از جشن عرضه بازی Uncharted 2 است و سونی به این مسائل اهمیتی نمی دهد.

سونی برای اینکه از دل طرفداران PS3 و این دو بازی محبوب دریباورد، گفته است که تمامی DLC های آنلاین این دو بازی از امروز تا سوم سپتامبر به صورت رایگان در دسترس بازیکنان خواهد خود. البته انتظار نمی رود که بازیکنان زیادی هنوز این دو را روی PS3 تجربه کنند اما خب در نوع خودش یک اقدام جالب است. این اقدام در نوع خودش اصلا تعجب آور نیست و چند ماهی تا معرفی PS5 مانده است و کسی دیگر به دو نسل قبل اهمیت چندانی نمی دهد.

همچنین عمر کنسول PS3 نیز بیشتر از چیزی بوده که همه فکر می کردند و عجیب است که سونی هنوز به پشتیبانی از این کنسول ادامه می هد. این موضوع باعث خواهد شد که تعداد بازیکنان مولتی پلیر بازی های Uncharted و The Last of Us روی PS4 نیز بالا برود و احتمالا اگر از PS3 به نسخه PS4 برویم، ممکن است فایل های ذخیره بازی همچنان در دسترس باشد.
نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.