Rainbow-Six-Siege
یحیی رحیمی

مدیر برند Rainbow Six احتمال افزودن بخش داستانی و تک نفره به بازی را رد کرد

یحیی رحیمی 15 خرداد 1398 بدون دیدگاه
618 بازدید

Rainbow Six Siege در همان اوایل انتشارش، نقدهای مختلفی را شاهد بود و برای نمونه بسیاری از طبیعت آنلاین و چند نفره بازی خوششان نمی آمد و نمی توانستند با اینکه یک بازی کاملا آنلاین باشد و تقریبا هیچ داستانی پشت آن نباشد، کنار بیایند. هر چه باشد این بازی موفق به کسب طرفداران زیادی شده است و همچنین درآمد فوق العاده ای برای یوبی‌سافت نیز داشته است.

هر چه از روز انتشار  بازی Rainbow Six Siege می گذرد، درک یک بازی به عنوان یک سرویس بهتر می شود و مردم بیشتری آن را درک می کنند. اما نظر شما در مورد حالت تک نفره و داستانی برای این بازی چیست؟ این بازی آنقدر موفق بوده است که یوبی‌سافت حتی نمی خواهد به نسخه بعدی آن فکر کند و می خواهد همین بازی را در نسل بعدی نیز منتشر کند.

به نظر می رسد که یوبی‌سافت علاقه ای به انتشار بخش داستانی یا تک نفره برای Rainbow Six Siege نداشته باشد. مدیر برند این بازی به نام الکساندر رمی در گفتگویی بیان کرده است که تجربه تک نفره برای Rainbow Six Siege دیگر مرده است و دیگر حتی به آن فکر نیز نم شود. او گفته است که تمامی تمرکز تیم توسعه روی حالت مولتی پلیر و نسخه های بعدی است و استودیو نیازی به ساخت یک بخش داستانی نمی بیند. او در این مورد گفت:

نه، نه، نه. تجربه تک نفره بازی Rainbow Six مرده است. در مورد نسخه Siege؟ بیخیالش شوید! ما می خواهیم این بازی یک تجربه خالص از مولتی پلیر باشد. تمام توسعه دهندگان ما در جهتی کار می کنند که به این تجربه بها داده شود.
هنگامی که یک بازی دارید که به پشتیبانی زیادی نیاز دارد و همچنین نیاز به پچ های مختلف دارید؛ من فکر نمی کنم که نیازی به جدا کردن بخش های بازی باشد. طرفداران ما انتظار سطح بالایی از کیفیت را دارند و رسیدن به این سطح نیز در بازی ما بسیار سخت است. چرا باید یک حالت داستانی نه چندان خوب را تولید کرد؟

به نظر می رسد که هیچ گاه قرار نیست بخش داستانی را در Rainbow Six Siege ببینیم و بیخیالش شوید. فعلا از تجربه آنلاین فوق العاده آن لذت ببرید. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.