Total-War-Three-Kingdoms
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا: Total War Three Kingdoms در صدر

یحیی رحیمی 14 خرداد 1398 بدون دیدگاه
1,543 بازدید

هفته میلادی به پایان رسیده است و آمار و ارقام فروش بازی های ویدیویی بریتانیا نیز توسط Gfk-Chart Track منتشر شده است. بازی Total War Three Kingdoms هفته پیش به بازارها عرضه شد و به موفقیتی بزرگ برای استودیو Creative Assembly و همچنین کمپانی سگا تبدیل شده است.

Total War Three Kingdoms در واقع از آنچه فکر می شد بهتر عمل کرده است و موفق به کسب مقام اول جدول پرفروش ترین بازی های ویدیویی در هفته گذشته بریتانیا شده است. تا به حال دیده نشده که یکی از بازی های Total War بتواند فروش فیزیکی چنین فوق العاده ای داشته باشد. در مقام دوم نیز بازی Grand Theft Auto V قرار دارد.

عجیب است که بازی Team Sonic Racing حتی موفق به حضور در بین 10 بازی اول نیز نشده است و اگر یادتان باشد، هفته پیش در مقام اول قرار داشت و به نظر می رسد که فروش این بازی تنها یک حباب بود. البته جدول جدیدی که این هفته ارایه شده است، توسط یک کمپانی دیگر تهیه شده است و میزان فروش نسخه Switch نیز در نظر گرفته نشده است و احتمالا دلیل چنین تغییراتی نیز همین مورد است.

همان طور که گفتیم، جدول این هفته کمی متفاوت است و فروش دیجیتالی و فیزیکی با یکدیگر در نظر گرفته شده اند و باری نمونه بازی Monopoly Plus مقام سوم را به دست آورده است و Minecraft نیز در مقام چهارم قرار دارد. بازی FIFA 19 نیز مانند همیشه در بین 10 بازی پرفروش بریتانیا است و انگلیسی ها انگار خرید این بازی را رها نمی کنند. جدول این هفته کمی تغییر یافته است و می توانید در زیر نگاهی به آن بیندازید.

  1. Total War: Three Kingdoms
  2. Grand Theft Auto V
  3. Monopoly Plus
  4. Minecraft
  5. FIFA 19
  6. Cities:Skylines
  7. Red Dead Redemption 2
  8. Uno
  9. F1 2018
  10. Middle-Earth: Shadow of War

نظر شما در مورد جدول این هفته چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.