xbox-game-studios
یحیی رحیمی

14 بازی مختلف از Xbox در کنفرانس E3 2019 نمایش داده خواهند شد

یحیی رحیمی 13 خرداد 1398 بدون دیدگاه
666 بازدید

سونی و نینتندو امسال یک کنفرانس خبری فیزیکی در 2019 E3 نخواهند داشت. به جای آن‌ها مایکروسافت قرار است حضور بزرگی داشته باشد و همچنین نسل جدید کنسول های Xbox خود را معرفی کند. فیل اسپنسر، مدیر Xbox، انتظارات زیادی از کنفرانس امسال دارد و به تازگی گفته است که 14 بازی مختلف از Xbox Game Studios در برنامه امسال نمایش داده خواهد شد.

برای آن‌هایی که خبر ندارند، Xbox Game Studios نام مجموعه ای از استودیوهاست که بازی های دسته اول مایکروسافت و کنسول Xbox را می سازند و قبلا نیز نام آن Microsoft Game Studios بود و بعد از خریذ چندین استودیو جدید، اسم آن تغییر یافت. استودیوهای تحت کنترل مایکروسافت نیز کم نیستند و برای نمونه 343 Industries، Obsidian، Compulsion Games، The Coalition، Mojang، Ninja Theory، Playground Games، inXile Entertainment، Turn 10 Studios، Undead Lands و استودیو تازه تاسیس The Initiative همگی تحت مالکیت Xbox هستند و تعداد فوق العاده زیادی را شاهد هستیم.

فیل اسپنسر از آن سو در توییت خود گفته است که جلسه کاری E3 را در ردموند به پایان برده است و حس خوبی در مورد این مراسم دارد. او گفته است که 14 بازی در مراسم امسال حاضر هستند و تابه حال این تعداد از بازی های اختصاصی در مراسم مایکروسافت دیده نشده اند. خوشبختانه یک سری از این بازی های تحت توسعه را می شناسیم و چندتایی از آن‌ها معرفی شده اند. برای نمونه می دانیم که Halo Infinite و Gears 5 قطعا در این مراسم حاضر هستند. اما هر دو این بازی ها در مراسم E3 2018 مایکروسافت معرفی شدند و از آنجا که هیچ چیزی در مورد آن‌ها نشنیده ایم، قطعا امسال دوباره ویدیوهایی از آن‌ها خواهیم دید.

از سوی دیگر هر سال نیز یک نسخه از سری بازی Forza معرفی می شود و دو استودیوی Playground و Turn 10 هر کدام، نسخه مختلف خود را یک سال در میان معرفی می کنند. پارسال از بازی Forza Horizon 4 خبردار شدیم و این بازی سفر بزرگی به بریتانیا داشت و توانست نظر همه را نیز به خود جلب کند. امسال نوبت Forza Motorsport است و البته این سری بازی نیز از سری که Turn 10 تولید می کند جذاب تر و جدی تر است. ممکن است که شاهد معرفی Forza Motorsport 8 باشیم.

استودیو Rare نیز مشغول پشتیبانی از بازی Sea of Thieves است و بعید است که امسال چیزی از این استودیو بشنویم. از سوی دیگر کلی استودیوهای جدید خریداری شده اند و باید دید که آن‌ها چه بازی های تحت توسعه دارند. با سرهم کردن کل استودیوهای Xbox به عدد 12 می رسیم و مشخص نیست که چطور 14 بازی مختلف قرار است که نمایش داده شوند. نظر شما چیست؟

منبع: USgamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.