APex Legends
یحیی رحیمی

درآمد بازی Apex Legends حدود 74 درصد در دوماه گذشته افت داشته است

یحیی رحیمی 12 خرداد 1398 بدون دیدگاه
590 بازدید

Apex Legends شروع بسیار عالی داشت و توانست با عرضه غافل گیر کننده اش، نظر بازیکنان زیادی را به خود جلب کند و با توجه به طبیعت مجانی آن و همچنین گیم پلی جذابش، میلیون ها بازیکن را جذب سرورهایش کرد. به نظر می رسد که تب و تاب اولیه پیرامون این بازی نیز فروکش کرده است و بر اساس آمار منتشر شده توسط SuperData که مشغول جمع آوری داده های مرتبط است، این بازی از بین 10 عنوان در حال رشد PC خارج شده است و روی دور منفی افتاده است.

Apex Legends در ماه آوریل حدود 24 میلیون دلار درآمد داشت و نسبت به ماه فوریه میلادی که زمان شروع بازی بود، حدود 74 درصد افت درآمد داشته است. این میزان فروش در مورد هر دو پلتفرم های کنسول و PC است و کمی برای استودیو Respawn Entertainment نگران کننده می تواند باشد.

میزان درآمد کسب شده Apex Legends در این ماه از بازی های Counter-Strike: Global Offensive، Sekiro: Shadows Die Twice و The Division 2 پایین تر بوده است. در این گزارش مشاهده می شود که بازی League of Legends دارای بیشترین رشد در بین بازی های دیگر بوده است و به نظر می رسد که بازیکنان بیشتری را به خود جذب کرده است و البته قدمت این بازی نیز بیشتر از بقیه است.

Apex Legends تنها در زمینه درآمد افت نداشته است و عجیب است که میزان بیننده های استریم Twitch این بازی نیز به 20 هزار نفر کاهش یافته است. جالب است که در ماه فوریه، میزان افرادی که استریم های بازی را نگاه می کردند، 200 هزار نفر بودند. این کاهش قطعا باعث تصمیم گیری هایی توسط استودیو خواهد شد و ممکن است مانند بازی Fortnite آپدیت هایی به صورت هفتگی برای آن منتشر شود.

قرار است که اطلاعات فصل دوم Apex Legends در مراسم EA Play منتشر شود و باید دید که وضعیت به چه شکلی خواهد بود. نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.