PlayStation Plus
یحیی رحیمی

قیمت سرویس PlayStation Plus از اول اوت در سراسر جهان افزایش خواهد یافت

یحیی رحیمی 12 خرداد 1398 بدون دیدگاه
572 بازدید

بی شک مایکروسافت و سونی یکه تاز سرویس های آنلاین بازی هستند و یکی از این سرویس های محبوب نیز PlayStation Plus است. کاربران این سرویس، با پرداخت مبلغی ماهانه به بازی های متنوعی دسترسی دارند و همچنین تخفیف هایی در زمینه خرید بازی نیز دریافت می کنند. مایکروسافت نیز سرویس مشابه آن را دارد و مدتی پیش قیمت سرویس خود را افزایش داد و حالا سونی نیز دست به این کار زده است.

قرار است که از اول اوت میلادی، قیمت عضویت در سرویس PlayStation Plus در آسیا و اروپا افزایش پیدا کند. با توجه به گزارش های مختلفی که سونی برای اعضا فرستاده است، به نظر می رسد که قیمت این سرویس در کشورهای مختلف متفاوت است و بستگی به انتخاب مشتری نیز دارد. برای نمونه در فرانسه، آلمان و نروژ، تنها قیمت عضویت یک ماه این سرویس افزایش پیدا می کند.

قیمت ها در سوئد از 575 کرون به 620 کرون می رسد و در سوئیس نیز از 60 به 70 فرانک در یک سال افزایش پیدا کرده است. آخرین افزایش قیمت برای سرویس PlayStation Plus در سال 2017 صورت گرفت و قیمت این سرویس آن زمان در سراسر اروپا و بریتانیا حدود 10 دلار در سال افزایش یافت و البته قیمت ماهانه نیز 1 دلار افزایش داشت.

هنگام شروع سرویس PlayStation Plus در ژاپن نیز قیمت یک ماه آن، 514 ین بود که اخیرا به 850 ین افزایش یافته است. همچنین قرار است قیمت ها در کشورهای چین، کره جنوبی، مالزی، تایوان، سنگاپور، اندونزی، هنگ کنگ و تایلند نیز افزایش پیدا کند. این افزایش قیمت البته الکی نیست و سونی قول داده است که بازی های بیشتری را در ماه ارایه دهد. همان طور که می دانید، کاربران کنسول PS3 و PS Vita دیگر عضو این سرویس حساب نمی شوند و سونی باید به نوعی این حذف درامد را جبران کند.

به طور کلی می توان گفت که قیمت سالانه این سرویس، 10 دلار افزایش داشته است. نظر شما چیست؟

منبع: VG47

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.