death-stranding
یحیی رحیمی

کوجیما: Death Stranding یک بازی مخفی کاری نیست!

یحیی رحیمی 11 خرداد 1398 بدون دیدگاه
1,100 بازدید

چند روز پیش بالاخره یک تریلر درست و حسابی از بازی Death Stranding بیرون آمد و هیدئو کوجیما نیز توضیحاتی در مورد بازی جدید خودش ارایه داده است و به نظر می رسد که هدف اصلی بازی متصل کردن انسان ها به یکدیگر است. البته این را در نظر بگیرید که با اکشن Metal Gear Solid نیز مواجه نیستید.

بعد از پخش تریلر بازی، بسیاری به این نتیجه رسیدند که این یک بازی مخفی کاری است و با اکشن زیادی مواجه نیستیم و بیشتر باید باید به گشت و گذار در بازی بپردازیم. کوجیما در توییت اخیر خودش به این موضوع واکنش نشان داده است و گفته است که این یک بازی مخفی کاری نیست و در واقع یک نوع جدید از اکشن است.

او در توییت خود گفته است که Death Stranding یک نوع جدید از بازی های اکشن است که هدف اصلی آن اتصال و مرتبط ساختن افراد است. او اسم بازی را سیستم گرد هم آوری اجتماعی نامیده است و در کل تمام بازی به گرد هم آمدن انسان ها و فرار از تنهایی بر می گردد. دنیای بازی به مصیبت تنهایی دچار شده است و باید دوباره اتحادی بزرگ ایجاد کرد.

Death Stranding همچنین دارای بخش آنلاین است و می توان بازی را کنار دوستان پیش برد و برای نمونه منابع مختلف را با یکدیگر به اشتراک گذاشت. قرار است که این بازی روز هشتم نوامبر برای کنسول PlayStation 4 عرضه شود. نقشه بازی بسیار بزرگ است و حتی به مناطق برفی نیز سری خواهید زد و البته سیستم مبارزه این بازی نیز بسیار خاص و عجیب است و چیزی نیست که در بازی های دیگر دیده باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.