دانلود بازی Blood will be Spilled برای PC
دانلود بازی Blood will be Spilled برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Blood will be Spilled برای PC

پارسی گیم 15 خرداد 1398 2 دیدگاه
11,043 بازدید

دانلود بازی Blood will be Spilled برای کامپیوتر

فیلم‌های وسترن و کابویی در تمام کشورها محبوبیت خود رادارند و چه‌بسا افرادی مانند سرجیو لئونه یا تارنتینو در ایجاد این تصور نقش زیادی داشته‌اند. یک تفنگ به دست قهار در خیابان‌های خاکی و باد خورده راه می‌رود و به‌یک‌باره برمی‌گردد و با تکان دادن ماشه تفنگ، سه نفر را به زمین می‌زند. Blood will be Spilled با همین هیجان به وجود آمده است و مزه‌ای از تمامی فیلم‌های وسترن را در خود جا داده است. Jack یک پشه جایزه‌بگیر است و در مسیر نامشخصی برای انتقام قرار دارد. او بعد از مدتی می‌فهمد که تا گردن در توطئه‌های دشمن فرورفته است و تازه می‌فهمد که برای زنده ماندن باید تا آخرین قطره خونی که خورده است بجنگد! استودیو Doublequote با ایده خلاقانه‌ای جلوآمده است و ادای دینی به کارگردان‌های فیلم‌های وسترن کرده است.

Jack که درواقع یک حشره موزی است، این بار نقش یک کابوی را برعهده‌گرفته است و بعد از ماجرایی عجیب، تمامی مناطق را علیه خود می‌سازد و حالا باید دست به دامان دوستانش شود که در این جنگ نیابتی به او کمک کنند. بازی یک شوتر تاکتیکی است که شما را در موقعیت‌های مختلفی قرار می‌دهد و باید به‌خوبی پناه بگیرید و در زمان مناسب نیز بیرون بیایید و یک گلوله نثار وسط کله دشمن کنید. خون تمام دشمنتان را بمکید و به‌عنوان آخرین حشره زنده از میدان بیرون بیایید. در Blood will be Spilled قابلیت‌های مختلفی برای شخصیت اصلی در نظر گرفته‌شده است و همچنین سه‌راه خوب، بد یا زشت برای جلو بردن داستان وجود دارد.

تمام هدف بازی مبارزه با گروه رقیب است و باید در مراحل مختلف، فاتحه افراد آن‌ها را بخوانید و البته بعضی مراحل واقعاً سخت هستند و ممکن است مجبور شوید که دوباره آن‌ها را تجربه کنید. Blood will be Spilled تجربه‌ای فوق‌العاده از یک بازی وسترن با ایده خلاقانه را پیش روی شما می‌گذارد و تنها لازم است تفنگ خود را پرکنید و دور انگشتان بچرخانید و درجا دو نفر گنده‌بک را به زمین بکوبید و در آخر نیز یادتان نرود که ماشه تفنگ را فوت کنید که خب بالاخره یک کابوی با این قرتی بازی‌ها شناخته می‌شود! این بازی ساعت‌ها شمارا سرگرم خود خواهد کرد و همچنین موسیقی جالبی نیز همراه شماست و تجربه آن را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo E5200
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 9800GTX+
DirectX: Version 9.0
Storage: 10 GB available space
Additional Notes: Display resolution 16:9

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 560
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Additional Notes: Display resolution 16:9

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

From the studio that brought you Dreamfall Chapters, and the creative team behind The Longest Journey and The Secret World, comes a first-person psychological mystery set in 1920s Norway. The year is 1923. You play Edward Charles Harden, an American traveller who’s come to Norway to find his missing sister. But you’re not alone: at every step of the way, Edward’s accompanied by his ward, Lissie; a gregarious, independent and enigmatic young woman. Together, you must explore this scenic coastal community — nestled amongst the fjords and mountains of rural Norway — in your search for Edward’s sister, and unearth the darkness that lies beneath the picturesque surface. Key features “I am not alone”: explore 1920s coastal Norway accompanied by a living, breathing, independent companion Interact with your companion, Lissie, through a realistic and dynamic dialogue system Experience a thrilling tale through the eyes of an increasingly unreliable narrator Find your own path through a scenic setting that changes with the weather and Edward’s mental state “A story about what lies beneath”: piece together a gripping narrative with unexpected twists and turns Additional features A beautiful original musical score from award-winning composer Simon Poole (Dreamfall, The Secret World, The Park, Dreamfall Chapters) Written by Ragnar Tørnquist (The Longest Journey, Dreamfall, The Secret World, Dreamfall Chapters) Designed and developed by the team behind Dreamfall Chapters Fully voiced in English, with motion-captured characters

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    رامین

    مهمان

    سلام
    لطفا آپدیت های بعدی این بازی رو قرار بدید چندتا باگ داره که نمیشه ادامه داد بازی رو ، ظاهرا تا نسخه 1.1 براش اومده

    پاسخ دهید
  • Avatar

    خر

    مهمان

    ارارم درومد تا بازی رو دان کنم اونوقت اینم شدبازی سگ ساحاب

    پاسخ دهید