دانلود بازی Team Sonic Racing برای PC
دانلود بازی Team Sonic Racing برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Team Sonic Racing برای PC

پارسی گیم 17 خرداد 1399 70 دیدگاه
43,131 بازدید

دانلود بازی Team Sonic Racing برای کامپیوتر

کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که با شخصیت کارتونی Sonic آشنایی نداشته باشد. این جوجه تیغی آبی، سرعت بسیار بالایی دارد که حتی سریع‌ترین ماشین‌های مسابقه‌ای هم در کارتون‌های این سری، به گرد سرعت او نمی‌رسند. Team Sonic Racing یک بازی مسابقه‌ای حول محور شخصیت‌های کارتون Sonic است که گیم‌پلی سریعی را به شما ارائه می‌دهد. این بازی، مسابقاتی Arcade را به شما ارائه می‌دهد که تمرکز بسیار بالایی بر روی کار تیمی دارد. این بازی توسط Sumo Digital توسعه یافته و Sega آن را روانه‌ی بازار کرده است.

راهنمای قدم به قدم بازی Team Sonic Racing

راهنمای قدم به قدم بازی Team Sonic Racing

بازی Team Sonic Racing توسط استودیو Sega ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Team Sonic Racing با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Team Sonic Racing

شاید نام بازی‌هایی مثل Mario Kart را شنیده باشید که شخصیت‌های سری بازی‌های ماریو در یک بازی مسابقه ای به رقابت به یکدیگر می‌پردازند. ایده‌ی کلی Team Sonic Racing نیز همانند Mario Kart است با این تفاوت که کار تیمی در این بازی، بسیار حساس‌تر و مهم‌تر از دیگر بازی‌های مسابقه‌ای است. اهمیت کار تیمی در این بازی را می‌توان به اهمیت کار تیمی در بازی‌هایی مثل Overwatch و Splatoon تشبیه کرد؛ به این معنا که اگر شما کار تیمی را جدی نگیرید و سعی کنید به تنهایی در مسابقات پیشروی کنید، به راحتی شکست خواهید خورد. در بازی Team Sonic Racing، قرار نیست تا با رد شدن از خط پایان رتبه‌بندی شوید؛ بلکه عملکرد تیمی و کیفیت بالای رانندگی شما است که در اولویت رتبه‌بندی قرار می‌گیرد. شما در تیم‌های چهارنفره قرار می‌گیرید و بازی با دقت زیادی، کار تیمی شما را قضاوت می‌کنید. شما علاوه بر اینکه باید عملکرد شخصی خوبی داشته باشید، نباید از یارهای خود غافل شوید و با تقسیم کردن Power Up های خود با هم‌گروهی‌های ضعیف‌تر خود، باید عملکرد تیم خود را به سطح قابل قبولی برسانید. در بازی 15 شخصیت از دنیای سونیک حضور دارند که هریک اتومبیل مخصوص به خود را دارند؛ البته این اتومبیل‌ها کاملا قابل شخصی‌سازی هستند و شما می‌توانید ظاهر آن‌ها را تا حد بسیار زیادی بنا به سلیقه‌ی خود تغییر دهید. مسابقات بازی از سرعت بسیار بالایی بهره می‌برند و نیاز به واکنش‌های ناگهانی و سریع بازیکنان را دارند. بازی دارای هر دو بخش چندنفره و تک‌نفره است که جذابیت اصلی بازی، در بخش چندنفره‌ی آن است.

اگر از دوستداران دنیای Sonic هستید، Team Sonic Racing یک بازی مسابقه‌ای تیمی جذاب و سریع را به شما ارائه خواهد داد که تجربه‌ای سرگرم کننده‌ای را برای شما و دوستانتان را به ارمغان می‌آورد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64 Bit or newer
Processor: Intel Core i3 4130T (2.9GHz) / AMD FX 6300 (3.5 GHz)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 770 (2GB) / AMD Radeon HD 7870 (2GB)
DirectX: Version 11
Storage: 32 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64 Bit or newer
Processor: Intel i5 – 8600K (3.6 GHz) / AMD Ryzen 5 1600X (3.6 GHz)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 970 (4GB) / AMD Radeon RX 570 (4GB)
DirectX: Version 11
Storage: 32 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Team Sonic Racing is a 2019 kart racing game and a spinoff from Sega’s Sonic the Hedgehog series. Controlling one of 15 characters from the series’ cast, players compete in races using sports cars. They view gameplay from a third-person perspective while performing tricks, drifting, and collecting power-ups. Team Sonic Racing differs from traditional kart racers because of its focus on cooperative gameplay, similar to the kind featured in Splatoon (2015) and Overwatch (2016)—players are part of a team of racers and win races through efficiency rather than speed. Game modes include earning competing to earn points, time trials, customizing the racing rules, and a story-driven tutorial campaign.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 15.08 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.8 از میانگین رای 12 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 70 دیدگاه
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    گیم پلی بازی خوبه ؟ اندازه کراش جذابیت داره برای بزرگسال ؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 70 دیدگاه