gears-5
یحیی رحیمی

مایکروسافت Gears 5 را روی فروشگاه استیم نیز منتشر خواهد کرد

یحیی رحیمی 10 خرداد 1398 بدون دیدگاه
594 بازدید

Epic Games Store موج عجیبی در صنعت بازی های ویدیویی ایجاد کرده است و تقریبا هر بازی جدیدی که در شرف انتشار است را در انحصار خود نگه داشته است. در این میان مایکروسافت به اهمیت فروشگاه استیم در فضای PC پی برده است و علاقه ای به Epic Games نیز ندارد. مایکروسافت مدتی پیش از انتشار Halo: The Master Chief Collection برای PC خبر داد و جالب است که این بازی قرار است روی استیم نیز منتشر شود اما موضوع خبر امروز ما بازی Gears 5 است.

در جدیدترین خبری که از مایکروسافت منتشر شده است، این کمپانی در حال تمرکز روی بازار PC است و می خواهد آینده روشنی روی این پلتفرم بسازد. مایکروسافت همیشه لطف خاصی به فروشگاه استیم داشته است و امروز اعلام کرده است که بازی های آینده Xbox Game Studio روی استیم منتشر خواهند شد و اولین آن‌ها نیز بازی Gears 5 خواهد بود. بعد از آن‌ها نیز قرار است Age of Empires I,II & III: Definitive Editions عرضه شوند.

مایکروسافت گفته است که مایل به اضافه کردن 20 بازی استودیوهای تحت مالکیت خود روی فروشگاه استیم است. مایکروسافت باور دارد که میلیون ها نفر از استیم استفاده می کنند و خریدهای خود را از آنجا انجام می دهند و همچنین بازخوردهای گرفته شده نیز خبر از محبوبیت بالاتر استیم بین طرفداران داده است و به همین دلیل چنین تصمیمی اتخاذ شده است. همچنین مایکروسافت در آخر گفته است که از فروشگاه های دیگر نیز خبر دارد و ممکن است در آینده بازی های خود را روی آن‌ها نیز عرضه کند.

قرار است اطلاعات بیشتری از Gears 5 منتشر شود و اخیرا نیز مایکروسافت تایید کرده است که این بازی در کنفرانس E3 2019 حاضر خواهد بود. ممکن است تاریخ عرضه این بازی را شاهد باشیم و باید دید که چه اتفاقاتی پیش روی ما قرار دارد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.