Call of Duty Modern Warfare
یحیی رحیمی

Call of Duty: Modern Warfare معرفی شد: هر آنچه باید در مورد آن بدانیم

یحیی رحیمی 10 خرداد 1398 بدون دیدگاه
1,120 بازدید

دیشب بالاخره کمپانی Activision به تمامی شایعات در مورد بازی جدید سری Call of Duty پایان داد و تریلری واقعی را از Call of Duty: Modern Warfare مشاهده کردیم. تمرکز در نسخه جدید روی جنگ مدرن است و بازیکنان در نبردهای مختلفی به همراه نیروهای ویژه در سراسر دنیا همراه خواهند بود و تحت نظر کاپیتان Price کهنه کار و دوست داشتنی عمل خواهند کرد.

علاوه بر حالت داستانی، بخش آنلاین فوق العاده ای در نظر گرفته شده است و همچنین بازیکنان می توانند در ماموریت های مختلف با یکدیگر همراه شوند و به حالت Co-Op بازی کنند. همچنین گفته شده که Call of Duty: Modern Warfare دارای Season Pass های سنتی نخواهد بود و به جای ان قرار است مپ های رایگان و محتواهای بعد از انتشار مجانی در اختیار بازیکنان قرار گیرد.

همچنین بازی حالت فراپلتفرمی دارد و تمامی بازیکنان سراسر PS4، Xbox One و PC به یکدیگر متصل خواهند بود. این تصمیم جدیدا توسط Activision گرفته شده است و تماما برای جذب مخاطب و جواب به درخواست های متعدد بازیکنان بوده است. البته هنوز باید جزئیات بیشتری در این مورد مشخص شود و برای نمونه آیا این چه تاثیری در DLC های بازی دارد و اصلا بسته های الحاقی در کار خواهد بود یا خیر.

اگر کمی روی فناوری های استفاده شده در Call of Duty: Modern Warfare خیره شویم، خواهیم دید که از یک موتور گرافیکی جدید استفاده شده است که تجربه ای فوق العاده واقعی را ارایه می کند. این به معنی آن است که فناوری هایی مانند فوتوگرامتری، نورپردازی حجمی و البته هندسه GPU جدید. موتور بازی همچنین یک سیستم استریم با رندر فیزیکی را ارایه داده است و البته رزلوشن 4K و پشتیبانی از HDR و البته بهره از DirectX Raytracing نیز در انتظار کاربران PC است.

بازیکنان همچنین قادر به دیدن یک سیستم انیمیشن جدید خواهند بود و البته پیشتیبانی از Dolby ATMOS نیز در Call of Duty: Modern Warfare به عمل آمده است. نسخه PC این بازی فوق العاده بهینه طراحی شده است و البته تنها از طریق Battle.net در دسترس است. کاربران کنسول PS4 نیز 7 روز قبل از دیگر پلتفرم ها بازی را دریافت خواهند کرد.

جزئیات نسخه های مختلف این بازی نیز معرفی شده است. نسخه دیجیتالی این بازی دارای سه حالت استاندارد، Operator و Operator Enhanced خواهد بود. در نسخه Operator می توانید دسترسی بیشتری به اپراتورها داشته باشید و هر کدام از این شخصیت ها نیز دارای پشت زمینه و سلاح های مخصوص خود هستند. همچنین پول داخل بازی در اختیار شما خواهد بود و می توانید آن را در فروشگاه بازی خرج کنید. در مورد تاریخ عرضه Call of Duty: Modern Warfare نیز بگوییم که روز 25 اکتبر شاهد عرضه این بازی خواهیم بود و البته در E3 2019 نیز اطلاعات جدیدی را از بازی خواهیم شنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.