Gears 5
یحیی رحیمی

Gears 5 در مراسم E3 2019 مایکروسافت نمایش داده خواهد شد

یحیی رحیمی 9 خرداد 1398 بدون دیدگاه
534 بازدید

چند هفته ای تا مراسم E3 2019 باقی مانده است و همه کمپانی های بزرگ در حال آماده کردن بازی های خود برای این رویداد بزرگ هستند. تقریبا کمتر از 10 روز تا شروع باقی مانده است و مایکروسافت نیز امسال برنامه های زیادی دارد و برای نمونه می خواهد نسل جدید کنسول های Xbox را معرفی کند. امروز حضور بازی Gears 5 نیز در کنفرانس این شرکت تایید شد.

Gears 5 در مراسم پارسال مایکروسافت معرفی شد و از آن زمان تا به حال اطلاعات زیادی را از این بازی دریافت نکرده ایم. دیروز Xbox Game Studios و استودیو The Coalition تایید کرند که قرار است Gears 5 در مراسم بزرگ مایکروسافت در تاریخ 9 ژوئن حضور داشته باشد. اعلام این موضوع تعجب آور نیست اما خب حداقل می توانیم بگوییم که Gears 5 یکی از بازی هایی است که مایکروسافت قرار است روی آن مانور دهد.

عجیب است که حضور Gears 5 در برنامه E3 Coliseum نیز تایید شده است. این برنامه نزدیک E3 برگزار می شود و این به معنی آن است که در دو کنفرانس مختلف از بازی خواهیم فهمید. رئیس استودیو نیز قرار است برای ارایه توضیحاتی در مورد بازی حضور داشته باشد. او گفته است که اگر طرفداران به دنبال دیدن یک نگاه عمیق به بازی هستند، منتظر E3 بمانند.

Gears 5 E3

همچنین تاریخ انتشار Gears 5 نیز مشخص نیست و تنها می دانیم که این بازی امسال برای کنسول Xbox One و PC منتشر خواهد شد. قطعا در کنفرانس مایکروسافت، جزئیات بیشتری در مورد تاریخ عرضه این بازی را خواهیم فهمید و تا آن زمان باید صبر کرد و دید که چه در پیش روی ماست. مدتی پیش نیز کاور بازی لو رفته بود و نشان از تاریخ عرضه آن می داد که البته 10 روز دیگر، به طور رسمی آن را خواهیم فهمید.

نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.