Avengers-Reveal
یحیی رحیمی

بازی The Avengers Project در کنفرانس E3 کمپانی Square Enix معرفی خواهد شد

یحیی رحیمی 9 خرداد 1398 بدون دیدگاه
871 بازدید

طرفداران سری Avengers به رقم شگفت انگیزی رسیده است و تقریبا هر جایی می شود یکی از طرفداران این فیلم سینمایی را پیدا کرد. طرفداران این فیلم مدت هاست که به دنبال یک بازی درست و حسابی از آن هستند و حالا عنوان Avengers Project قرار است به زودی و در کنفرانس E3 کمپانی Square Enix معرفی شود.

Marvel دیروز تایید کرده است که در کنفرانس Square Enix در E3 شرکت خواهد کرد و این بازی را دوباره به صورت کامل معرفی خواهند کرد. تقریبا 2 سال است که از ساخت این بازی خبر داریم اما هیچ گاه موفق به دیدن یک ویدیو مناسب از آن نشده ایم و این اولین بار است که می شود با خیال راحت از محتوای The Avengers Project باخبر شد.

برای آن‌هایی که از این بازی خبر ندارند نیز بگوییم که The Avengers Project سال 2017 معرفی شد و از آن زمان هیچ چیز دیگر در مورد بازی دریافت نکرده ایم. حتی نمی دانیم که کدام شخصیت ها در این بازی حاضر هستند. البته در تریلر اولیه بازی، می شد چکش Thor و محافظ کاپیتان آمریکا و مرد آهنی را دید. تنها نمی دانیم که این بار چه سناریویی برای این ابرقهرمان ها ریخته شده است و این واقعا هیجان انگیز است.

این سومین بازی دسته اول و مطرحی است که Marvel تا به حال روی آن سرمایه گذاری کرده است. اولین بازی، Marvel Spider-Man بود که البته در انحصار کنسول PlayStation 4 است. دومین بازی نیز Marvel Ultimate Alliance 3 است که این یکی نیز در انحصار Nintendo Switch است. مارول به انحصاری ساختن بازی هایش علاقه نشان داده است اما بعید است که The Avengers Project در انحصار یک پلتفرم خاص باشد.

در حال حاضر هیچ خبری در مورد تاریخ عرضه این بازی در دسترس نیست و امیدواریم جزئیات کاملی را در E3 امسال ببینیم. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.