journey
یحیی رحیمی

بازی Journey هفته آینده از طریق Epic Games Store برای PC عرضه خواهد شد

یحیی رحیمی 9 خرداد 1398 بدون دیدگاه
547 بازدید

هفت سال از انتشار Journey برای کنسول PlayStation 3 می گذرد. این بازی داستان و موسیقی فوق العاده ای داشت و موسیقی این بازی حتی نامزد جایزه گرمی نیز شد. داستان رابطه ای فلسفی میان خالق و مخلوق را نشان می داد و حالا قرار است هفته آینده نسخه PC آن را نیز انحصارا در فروشگاه Epic Games Store مشاهده کنیم.

این خبر امروز توسط ناشر Journey به نام Annapurna Interactive منتشر شد و رو 6 ژوئن می توانید آن را از فروشگاه Epic Games Store و با قیمت 15 دلار خریداری کنید. این بازی نیز از انحصاری های Epic Games خواهد بود و به نظر می رسد که روند عجیب این کمپانی تمامی ندارد و تقریبا تمام بازی های جدید PC را به سمت خود کشیده است.

به هر حال این نسخه از بازی Journey با نسخه های PS4 و PS3 بازی تفاوت دارد و قرار است جلوه های بصری آن برای پخش در حالت 4K اصلاح شود. اگر به دنبال تجربه این بازی با بهترین کیفیت هستید، حتما نسخه PC آن را از دست ندهید که تجربه ای تکرارنشدنی با موسیقی فوق العاده در انتظار شماست.

شخصا دیگر نمی دانم چطور بازی Journey را به شما پیشنهاد دهم و فقط می گویم که اگر آن را تجربه نکرده اید، حتما چند ساعتی وقت برای آن خالی کنید. حتی سالها بعد از انتشار آن نیز هنوز یک بازی خاص است و فکر نمی کنم که هیچ گاه تجربه ای مشابه آن را شاهد باشم. داستان این بازی بدون هیچ دیالوگی و تنها از طریق گیم پلی و یک سری جلوه های سینمایی نقل می شود و بازیکن کار خود را ابتدا در یک صحرای شنی شروع می کند و بعدها به کوهستان منتقل می شود و آثاری از زندگی گذشته را کشف می کند.

Journey تجربه ای فوق العاده خواهد بود و آن را از دست ندهید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.