total_war_three_kingdoms
یحیی رحیمی

Total War: Three Kingdom بهترین شروع بین بازی های 2019 استیم را داشته است

یحیی رحیمی 6 خرداد 1398 2 دیدگاه
1,078 بازدید

بازی Total War: Three Kingdom تقریبا یک هفته است که وارد بازار شده است و موفق به کسب آمار فروش خیره کننده ای شده است. برای نمونه تعداد بازیکنان آنلاین آن به 193 هزار نفر می رسد و حالا این بازی موفق به دریافت جایگاه بهترین شروع بین بازی های فروشگاه استیم در سال 2019 شده است.

Total War: Three Kingdom رشد فوق العاده سریعی داشته است و تقریبا هر ساعت از انتشار بازی که می گذشت، میزان فروش و بازیکنان آن بالاتر می رفت. این پرفروش ترین عنوان Total War است که تا به حال منتشر شده است. نسخه Rome 2 با 118 هزار نفر بازیکن آنلاین در جایگاه دوم و Warhammer نیز با 112 هزار نفر بازیکن آنلاین در جایگاه سوم ایستاده است.

فروش بازی های استیم در چین به طرز عجیبی بالا گرفته است و این بازی نیز در مورد دوره تاریخی از چین باستان است و همین باعث شده که چینی ها روی خوشی به آن نشان دهند و به تجربه آن بپردازند. چین جامعه آماری بزرگی از بازیکنان را دارد و برای نمونه PUBG در این فروشگاه بسیار پرطرفدار است و بیشتر آن نیز به دلیل چینی هاست. هر چه که باشد، Total War: Three Kingdoms موفق به شکست رکورد عجیبی شده است و حالا بهترین شروع را بین بازی های 2019 فروشگاه استیم داشته است.

تعداد بازیکنان این بازی به حد عجیبی رسیده است و همین باعث شده که بتواند مقام اول را کسب کند. دیگر بازی که توانست نزدیک این رقم شود، Sekiro: Shadows Die Twice بود که با کسب 125 هزار نفر بازیکن آنلاین در هنگام انتشار، مقام اول را کسب کند اما خب این جایگاه الان در دست Three Kingdom است.

این بازی اواخر هفته میلادی منتشر شد و ممکن است تعطیلی تاثیری روی آن گذاشته باشد و پول بیشتری را به جیب استدیو Creative Assembly ریخته باشد. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    mostafa

    مهمان

    سلام ببخشید این بازی الان اومده اگه اومده چرا فایل دانلود براش نمیزارید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mostafa

      پشتیبانی

      سلام
      بزودی قرار می گیره