Cyberpunk 2077
یحیی رحیمی

توضیحات توسعه دهندگان Cyberpunk 2077 در مورد زمان عرضه بازی و نسخه VR

یحیی رحیمی 5 خرداد 1398 2 دیدگاه
714 بازدید

یکی از مورد انتظارترین بازی های سال جاری یا احتمالا سال بعدی میلادی، Cyberpunk 2077 است. استدیو CD Projekt RED برنامه های زیادی برای این بازی دارد و مدت هاست که در حال ساخت آن است. چند روز پیش اخباری پیرامون حضور این بازی در E3 2019 منتشر شد و به نظر می رسد که تنها یک ویدیو گیم پلی از این بازی نمایش داده خواهد شد و قرار نیست که در غرفه استدیو قابل اجرا باشد.

به تازگی رئیس استدیو در مورد بازی Cyberpunk 2077 صحبت کرده است و اطلاعات جالبی را کف دست ما گذاشته است. Adam Kicinski در جلسه مالی استدیو، در برابر سوالات خبرنگاران قرار گرفته است و چندین بار تاریخ انتشار بازی از او پرسیده شد و او نیز بسیار سرسختانه به تمامی سوالات پیرامون زمان عرضه Cyberpunk 2077 پایان داد و فعلا دل خود را صابون نزنید. او گفته است که نمی تواند چیزی در این مورد بگوید و حتی کوچک ترین سرنخ نیز باعث ایجاد سر و صدای زیادی خواهد شد.

در ادامه از او پرسیده شد که آیا نسخه واقعیت مجازی یا VR نیز برای این بازی در نظر گرفته شده است و او احتمال انتشار چننی نسخه ای را رد نکرد. به نظر می رسد که توسعه یک نسخه VR چندان کار سختی نباشد و استدیو می تواند چنین کاری را انجام دهد اما فعلا هیچ برنامه ای برای این کار وجود ندارد. Kicinsky در این مورد گفته است:

EUEXSCOM-2017-ADAM-KICINSKدر مورد VR، اگر از لحاظ فنی صحبت کنم؛ کار سختی برای پشتیبانی از آن نداریم. ما گرافیکمان را هر طور که باشد به حالت سه بعدی رندر می کنیم و البته صفحه نمایش کاملا عریض است اما اگر کسی یک آداپتور سه بعدی و همچنین یک جفت عینک واقعیت مجازی داشته باشد، می توانند از VR لذت ببرند. کار زمانی سخت می شود که ما آن را در طراحی بازی در نظر بگیریم. آن وقت باید تغییرات اساسی صورت گیرد و تمرکز فعلی ما روی PC و نسخه های کنسول Cyberpunk 2077 است و ما فعلا در چنین مسیری پیش نمی رویم.

Cyberpunk 2077 مدت هاست که معرفی شده است اما تاریخ عرضه آن مشخص نیست. ممکن است E3 جزئیات بیشتری را در اختیار ما بگذارد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    مرتضی

    مهمان

    سلام هیچ اطلاعاتی از سیستم مورد نیاز در دست نیست . یا حتی پیش بینی هم نشده

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مرتضی

      پشتیبانی

      سلام
      خیر