Call-of-Duty-4-Modern-Warfare
یحیی رحیمی

نسخه 2019 بازی ندای وظیفه، Call of Duty: Modern Warfare نام دارد!

یحیی رحیمی 5 خرداد 1398 2 دیدگاه
6,212 بازدید

مسئولیت تولید نسخه 2019 بازی Call of Duty روی دوش استدیو Infinity Ward است و قرار است این بازی به زودی معرفی شود و فعلا تقریبا هیچ چیز از آن نمی دانیم. این باعث شده که بسیاری شروع به گمانه زنی کنند. بسیاری می گویند که نسخه 2019 ندای وظیفه همان Modern Warfare خواهد بود و حالا این موضوع تایید شده است و سردبیر وب سایت Kotaku در حساب توییتر خود از اسم جدیدترین نسخه بازی پرده برداشته است و این بازی قرار است Call of Duty: Modern Warfare نام داشته باشد.

او در این مورد گفته است که می تواند اسم بازی را تایید کند. اولین نسخه بازی Call of Duty 4: Modern Warfare نام داشت اما این یکی فرق دارد و اسمش Call of Duty: Modern Warfare است و با کمی دقت می توانید تفاوت بین این دو اسم را متوجه شوید. این تغییر اسم کمی مشکل زاست و ممکن است بازیکنان آن را از یکدیگر تشخیص ندهند. هر چه که باشد Activision به دنبال ریبوت این سری از بازی است و انتخاب این اسم این به همین منظور بوده است.

خوشبختانه با وجود عدد 4 در اسم قبلی، شناسایی این دو از یکدیگر ساده تر از همیشه است. آخرین نسخه سری Modern Warfare در سال 2011 به بازارها عرضه شد و این نسخه جدید یک ریبوت از این سری جذاب است. اگر اینها را کنار یکدیگر بگذارید، انتخاب چنین اسمی زیاد هم عجیب به نظر نمی رسد. معمولا کمپانی های بازی سازی این تصمیم را نمی گیرند و این فیلم سازها هستند که چنین رویه ای را پیش گرفته اند.

به هر حال کمپانی Activision قرار است که Call of Duty: Modern Warfare را روز 30 مه میلادی معرفی کند و تنها 5 روز تا آن موقع باقی مانده است. همچنین شایعاتی در مورد نسخه 2020 بازی ندای وظیفه نیز شنیده می شود و احتمالا شاهد Black Ops 5 خواهیم بود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    مرتضی

    مهمان

    سلام
    میخواستم بپرسم این بازی رو کی میزارید تویی سایتون.
    متشکرم از زحمات تان.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مرتضی

      پشتیبانی

      سلام
      به محض انتشار در سایت قرار میگیرد