Rime
یحیی رحیمی

با Rime بازی رایگان این هفته فروشگاه Epic Games آشنا شوید: معما و تنها معما!

یحیی رحیمی 3 خرداد 1398 بدون دیدگاه
633 بازدید

فروشگاه Epic Games مدتی است که سیاست های عجیبی پیش گرفته است و تقریبا هر بازی که دستش می رسد را به انحصاری خود تبدیل می کند. یکی از سیاست های جالبش اما رایگان ساختن بازی های مختلف است و چند ماهی است که هر دو هفته یک بار، شاهد رایگان شدن یک بازی خوب هستیم. Epic Games تصمیم گرفته که بازی این هفته Rime باشد.

Rime یک بازی ماجراجویی و معمایی است که توسط استدیو Tequila Works توسعه یافته است و در سال 2017 برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه شده بود. این بازی داستان پسری را در یک جزیره یخی روایت می کند و او باید با عجایب و رازهای این جزیره آشنا شود و همچنین معماهای مختلفی را حل کند و به پیش برود. گیم پلی بازی حالت سوم شخص دارد و بازیکن باید کنترل یک پسر جوان را برعهده بگیرد و حرکاتی مانند دویدن، بالارفتن و هل دادن اشیاء پیرامون را انجام دهد.

محیط بازی پر از معماهای مختلف است و بعضی از آن‌ها نیز بسیار خلاقانه طراحی شده اند و برای دقایق مختلفی شما را دیگر خود خواهند ساخت. بعد از گذشت مدتی از داستان بازی، باید دلیل منتقل شدن به این جزیره را بفهمید و البته پایان شکه کننده ای نیز منتظر شماست که هوش از سرتان خواهد برد. Rime تا روز 30 می میلادی رایگان خواهد ماند و اگر دنبال دریافت این بازی هستید، دست بجنبانید و از این لینک آن را به حساب خود اضافه کنید.

بازی رایگان بعدی که قرار است از 30 ام ماه مه در دسترس قرار گیرد نیز City of Brass نام دارد. این بازی حالت اول شخص دارد و بازیکنان را در شهری پر از تله ها و دشمنان مختلف قرار می دهد. هدف اصلی در این بازی به دست آوردن گنج گم شده است. این بازی نیز تا روز 6 ژوئن در دسترس خواهد بود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.