Final-Fantasy-VII
یحیی رحیمی

اطلاعات کاملی از Final Fantasy 7 Remake لو رفت: بازی دارای دو قسمت است!

یحیی رحیمی 3 خرداد 1398 1 دیدگاه
724 بازدید

مدتی پیش بود که کمپانی Square Enix توسعه بازی Final Fantasy 7 Remake را تایید کرد و قرار است که این بازی به زودی در دسترس فروش قرار گیرد. به تازگی فردی که اعضای داخلی این کمپانی است، یک گزارش مفصل از بازی را منتشر کرده است و اطلاعات زیادی در مورد گیم پلی، تغییرات داستان و البته دموی بازی منتشر کرده است. صحبت های او بیشتر در حد یک شایعه است و در E3 2019 در این مورد بیشتر خواهیم فهمید.

Square Enix قبلا گفته بود که این بازی به صورت اپیزودیک و قسمت مانند خواهد بود و چیزی مانند Life is Strange را شاهد خواهیم بود. در این گزارش گفته شده که Final Fantasy 7 Remake دارای دو بخش جداگانه است و قیمت هر کدام از این قسمت ها نیز 60 دلار خواهد بود و در نتیجه در مجموع باید 120 دلار برای تجربه کامل بازی پرداخت.

گفته می شود که اولین بخش از بازی در مورد مرگ Aeris است و بازی از جایی شروع می شود که او به داخل دریا می افتد. Yuffie و Vincent دیگر اعضایی نخواهند بود که بتوان در کنار شما قرار گیرند. قرار است که یک نسخه دمو از بازی نیز در E3 2019 حاضر باشد. در گزارش گفته شده که Materia در تمامی سلاح ها نمایش داده خواهد شد و همچنین سلاح های مختلف نیز دارای ضربات مثلثی مختلفی هستند و همچنین می توان از جادو با مصرف ATB در کنار MP بهره برد.

نقشه بازی همانند نسخه های قبلی است و برای نمونه یک سری مناطق وجود دارد و همچنین یک سری روش های حمل و نقل. بازی جهان باز است و همچنین تمامی روستاها و بخش های نقشه نیز کاملا زنده است و هر شهر نیز نسبت به قبلی متفاوت است. طراحی شخصیت ها و دشمنان بازی نیز تغییراتی داشته است. در آخر گزارش بیان شده است که Square Enix برای پیش خرید بازی با خرده فروشان صحبت کرده است و در نتیجه همه چیز آماده معرفی کامل بخش اول بازی و انتشار آن است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Sharail

    مهمان

    خدایی 120 دلار خیلی زیاده
    کاش هر نسخه 30 دلار بود
    هرچند من صبر میکنم تا بازی برای Pc منتشر بشه

    پاسخ دهید