Cyberpunk
یحیی رحیمی

Cyberpunk 2077 قابلیت اجرا در E3 2019 را نخواهد داشت؛ تنها یک گیم پلی عمومی!

یحیی رحیمی 3 خرداد 1398 بدون دیدگاه
680 بازدید

بدون شک بازی Cyberpunk 2077 یکی از بزرگ ترین بازی هایی است که مدت هاست دنبال انتشار آن هستیم و همه می خواهیم که امسال در E3 شاهد عرضه آن باشیم. بر خلاف تمام شور و شوق ما، هنوز آن چیزی را که انتظار داشته ایم را از استدیو CD Projekt RED ندیده ایم. خوشبختانه این بازی امسال نیز در E3 حاضر خواهد بود اما متاسفانه نمی توانیم بازی را تجربه کنیم و تنها باید به یک ویدیو گیم پلی بسنده کنیم.

مدیر روابط عمومی استدیو به نام Marcin Momot در حساب توییتر خود گفته است که بازی Cyberpunk 2077 در E3 2019 قابل اجرا و بازی کردن نخواهد بود. او گفته است که برای جواب سوال بسیاری از دوستان که مدام از حضور بازی در E3 می پرسند، باید بگویم که خبرهای نا امید کننده ای دارم و قرار نیست که این بازی در غرفه ها قابل تجربه باشد.

او البته گفته است که یک ویدیو گیم پلی عمومی از بازی به نمایش درخواهد آمد. همچنین این ویدیو در دسترس هر کسی که در مراسم شرکت داشته باشد، قرار می گیرد و اولین افراد نیز همانی خواهند بود که در مراسم این استدیو شرکت دارند. این افراد البته با دعوت از طرف استدیو می توانند ویدیو را تماشا کنند و همچنین گیم پلی عمومی و پشت درهای بسته Cyberpunk 2077 با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

برای افرادی که E3 2019 را می خواهند از خانه دنبال کنند، Momot مشخص نکرده که آیا این گیم پلی ها را می توان به صورت آنلاین مشاهده کرد یا خیر. البته اگر استریم زنده ای از مراسم نداشته باشیم، قطعا CD Projekt RED ویدیو را به این آسانی ها روی اینترنت منتشر نخواهد بود. امیدواریم که مانند سال پیش نیز این ویدیو منتشر شود. بر اساس گفته ها این بزرگ ترین حضور استدیو در تاریخ خودش خواهد بود و امیدواریم تاریخ انتشار بازی را بفهمیم. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.